beantwoord

NS Flex niet opgehaald maar wil annuleren

• 7 januari 2021
  • 3 reacties
  • 149 Bekeken

Beste NS,

Ik had een NS flex abonnement besteld maar deze heb ik niet op kunnen halen en heb ik ook niet meer nodig, vandaar dat ik deze graag wil annuleren. Ik ben niet in Nederland en het lukt me niet deze online te annuleren voor de volgende termijn. Kunnen jullie me hier bij helpen?

Veel dank! 

icon

Beste antwoord door Stijn NS 7 januari 2021, 15:08

Goedemiddag Rosie_123 en welkom bij de NS Community!

Als je de NS Flex activatie nog niet hebt uitgevoerd, dan zou het nog stopgezet moeten kunnen worden zonder dat je die beëindiging hoeft te bevestigen. Je kunt hiervoor het beste contact op nemen met onze Klantenservice, mijn collega's helpen je graag verder! We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').

Bekijk origineel

3 reacties

Goedemiddag Rosie_123 en welkom bij de NS Community!

Als je de NS Flex activatie nog niet hebt uitgevoerd, dan zou het nog stopgezet moeten kunnen worden zonder dat je die beëindiging hoeft te bevestigen. Je kunt hiervoor het beste contact op nemen met onze Klantenservice, mijn collega's helpen je graag verder! We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens. Het beste kun je om telefoonkosten te besparen via Twitter Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Hoi stijn, 

Dank voor je snelle reactie! Het is gelukt met behulp van de NS klanten service :)! Fijne dag.

Reageer