beantwoord

ns flex samen met flex weekend voordeel

• 26 november 2019
  • 3 reacties
  • 77 Bekeken

Hallo ik heb een vraag

Ik heb het ns flex weekend voordeel maar kan ik dan ook gewoon door de weeks rijzen op dit abonnement dat is voor mij een beetje on duidelijk  natuurlijk geld het voordeel alleen in het weekend dat weet ik maar kan ik dan gewoon door de weeks reizen op het standaard tarief????

icon

Beste antwoord door Robert B 26 november 2019, 22:55

Welkom bij de NS Community!

Met NS Flex Weekend Voordeel kan je gewoon doordeweeks reizen zonder saldo.

Je reizen buiten het weekend komen gewoon op je maandelijkse factuur (voltarief uiteraard).

En je mag buiten de spits zelfs drie mensen meenemen met Samenreiskorting, ook al reis je zelf zonder korting.

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Met NS Flex Weekend Voordeel kan je gewoon doordeweeks reizen zonder saldo.

Je reizen buiten het weekend komen gewoon op je maandelijkse factuur (voltarief uiteraard).

En je mag buiten de spits zelfs drie mensen meenemen met Samenreiskorting, ook al reis je zelf zonder korting.

Reputatie 4

TIP: als je overweegt door de weeks wat meer te reizen-buiten de spits (tijd van inchecken geldt!) dan kan je voor maar 3 eur/mnd al 40% korting hierop bijkopen, dat loont dan al heel snel.

Hoi Naima1, welkom op de NS Community. 

Dank Robert B voor je heldere antwoord. Reis je slechts heel zelden op doordeweekse dagen of toch wel enkele keren per maand? In dat laatste geval valt het advies van bahnrider zeker te overwegen!

Reageer