beantwoord

NS Flex Traject Vrij

  • 3 September 2023
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Kan ik bij het zojuist afgesloten abonnement Oisterwijk-Geldrop ook uitstappen bij tussentijdse stations, als ik bv. een keer naar Eindhoven wil door de weeks of in het weekend?

Daarnaast werk ik in het onderwijs en zou dus graag het abonnement in schoolvakanties stopzetten.
Kan dat bv. in de meivakantie (2 weken) en/of in de zomervakantie (juli-augustus)? 

icon

Beste antwoord door mrfreeze 3 September 2023, 12:16

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Hoi FrankBrouwers,

Kan ik bij het zojuist afgesloten abonnement Oisterwijk-Geldrop ook uitstappen bij tussentijdse stations, als ik bv. een keer naar Eindhoven wil door de weeks of in het weekend?

Ja.

Daarnaast werk ik in het onderwijs en zou dus graag het abonnement in schoolvakanties stopzetten.
Kan dat bv. in de meivakantie (2 weken) en/of in de zomervakantie (juli-augustus)? 

Ja. Als je het abonnement minimaal een maand hebt, kun je wijzigen naar Flex Basis. Dan heb je geen abonnementskosten en krijg je geen korting. Je kunt dan op elk moment (Flex Basis hoef je dus niet minimaal een maand te hebben) weer terugwijzigen naar Traject Vrij. Dat moet je vervolgens weer minimaal een maand hebben voor je weer kunt wijzigen. Wijzigingen gaan altijd direct in. De kosten worden per dag berekend. Als je halverwege de factuurperiode wijzigt, krijg je een tussentijdse factuur waarop de kosten met elkaar verrekend worden.

Reageer