NS Flex van NS Flex Basis naar Weekend Vrij geeft al dagen foutmelding | NS Community
beantwoord

NS Flex van NS Flex Basis naar Weekend Vrij geeft al dagen foutmelding

  • 27 May 2022
  • 4 reacties
  • 167 Bekeken

al dagen Sorry! Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om verder te gaan. Probeer het later nog een keer (WS-0035)

icon

Beste antwoord door Stijn NS 27 May 2022, 13:28

Bekijk origineel

4 reacties

Na 10 min in de wacht te hebben gestaan tijdens bellen 030 751 51 55 verbinding verbroken net toen iemand aan de lijn was.,

 

@remotronics,

Heeft u misschien buitenlandse gegevens (adres of bankrekeningnummer)?

Ik krijg deze melding al meer dan een jaar. Door mijn Belgische adres en bankrekeningnummer kan ik mijn abonnement niet zelf wijzigen. Ik moet hiervoor altijd (via Messenger) vragen of de klanteNService mijn abonnement wil wijzigen. 

Als u wel een Nederlands adres en bankrekeningnummer hebt, neemt u best contact op met de klanteNService om te kijken waar het probleem zit. Op het forum kunnen we, als mede-reizigers, niet aan uw gegevens. 

Inmiddels opgelost per Telefoon ? !

Goedemiddag remotronics en welkom bij de NS Community.

Er speelt al enkele dagen een storing waardoor veel NS Flex dingen niet werken, dit zou dus ook ervoor kunnen hebben gezorgd dat jij dit probleem ervaart.

Fijn in ieder geval om te lezen dat mijn collega's hebben kunnen helpen!

Reageer