beantwoord

NS FLex weekend / Producten info naar 31 euro per maand

• 16 februari 2021
  • 4 reacties
  • 99 Bekeken

Goedemiddag, ik heb zojuist KS gebeld waarom onder mijn producten ik opeens voor het NS Weekend voordeel wat normaal 2 euro per maand kost , lees dat ik 31 euro per maand moet betalen.

Volgens KS bij navraag IT, een storing maar geen gevolgen “dat gebeurt vaker”, mocht het aanblijven dan kon ik weer contact opnemen, ik vroeg nog over de facturering dan, nee dat is geen probleem want u staat als NS Flex weekend bekend, Terwijl onder producten ik wel naar het NS Flex weekend kan overschakelen. Mijn huidige abonnement lees ik :

NS Flex Weekend Voordeel
€ 31,00

Je nieuwe abonnement:
NS Flex Weekend Voordeel € 2,00
Totaal per maand € 2,00

Hoe het ook is, ik zou het prettig vinden als dit even wordt opgelost en niet “dat het gebeurt wel vaker, soms duurt t een paar dagen, mocht de factuur toch niet goed zijn dan kunt u terug bellen”

icon

Beste antwoord door Denice NS 16 februari 2021, 14:39

Welkom bij de Community, nsmenno

Goed dat je contact hebt opgenomen. Weekend Voordeel is inderdaad € 2,00 per maand, niet € 31,00. Zoals aangegeven zien we dit wel eens vaker. Elk signaal geven we door. Hopelijk is het snel gecorrigeerd!

Bekijk origineel

4 reacties

Welkom bij de Community, nsmenno

Goed dat je contact hebt opgenomen. Weekend Voordeel is inderdaad € 2,00 per maand, niet € 31,00. Zoals aangegeven zien we dit wel eens vaker. Elk signaal geven we door. Hopelijk is het snel gecorrigeerd!

Badge +3

Je hebt vermoedelijk ooit Weekend Vrij gehad en dan gaat het (regelmatig) mis bij Producten in Mijn NS. Het is allemaal puur cosmetisch, dus je factuur zal gewoon kloppen.

Omzetten naar hetzelfde abonnement dat je al hebt kan ook (de webshop vindt alles prima), maar waarom zou je dat doen? Want dan zit je er weer minimaal een maand aan vast.

Hier (nogmaals) mijn ‘signaal’. Drie kaarten en allemaal foute prijs. Vooral die € 10,00 is raar, en als ik wil wijzigen wordt dat zelfs ineens € 15,00 voor ‘huidige abonnement’ :thinking: 

De onderste kaart is vorige week omgezet van Weekend Voordeel naar zonder abonnement, dus die € 5,00 klopt ook niet want er heeft nooit Dal Voordeel op gestaan.

We zijn ervan op de hoogte. Hopelijk wordt dit snel opgelost!

Badge +3

Totdat dit opgelost is zullen de vragen blijven komen. 

Extra werk voor de klantenservice, en/of vanuit de reizigers. Niet iets wat je zou willen als bedrijf…

Reageer