beantwoord

NS Flex weekend vrij en dal voordeel

• 11 October 2021
  • 4 reacties
  • 99 Bekeken

Graag wil ik naast mijn NS-Flex weekend vrij abonnement ook een abonnement waarbij ik 40% korting krijg in de daluren door de week. Alleen als ik het dal voordeel abonnement selecteer, lijkt het alsof mijn weekend vrij abonnement uitgeschakeld wordt. Klopt dit? Hoe kan ik beide abonnementen naast elkaar laten lopen?

icon

Beste antwoord door Tochjo 11 October 2021, 12:37

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Om dit te realiseren, moet u in Mijn NS uw abonnement wijzigen in NS Flex Weekend Vrij (inderdaad, wat u nu al hebt), en vervolgens daarbij onder “Kies je extra's” de optie “40% korting buiten de spits” aanzetten. Zo vult u uw abonnement aan met de korting in de daluren op werkdagen, voor een totaalprijs van 34 euro per maand voor de tweede klas, of 40 euro per maand voor de eerste klas.

Als u een NS Flex Weekend Vrij-abonnement voor de eerste klas hebt, dan kunt u in Mijn NS aangeven in welke klasse u op werkdagen wilt reizen.

Dank u wel, heel duidelijk. Op die manier lukt het geloof ik, maar wat ik me afvraag is dat ik dan niet een maand dubbel ga betalen voor weekend vrij, omdat ik dat abonnement nu al heb.

Reputatie 6

Dank u wel, heel duidelijk. Op die manier lukt het geloof ik, maar wat ik me afvraag is dat ik dan niet een maand dubbel ga betalen voor weekend vrij, omdat ik dat abonnement nu al heb.

Ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Lees al lange tijd mee op dit forum en ben dat nog niet tegengekomen.

Badge +3

Geen zorgen, je krijgt een tussentijdse factuur voor (een deel van) die €3 tot je volgende maandfactuur en that’s it.

Kan ook zijn dat ze die paar euro extra kosten op je volgende factuur erbij zetten.

Reageer