beantwoord

NS Flex weekendvrij actiekorting met 6 euro. Probleem nog niet opgelost

• 2 februari 2021
  • 20 reacties
  • 551 Bekeken

Reputatie 4

Het bekende probleem met de korting van 6 euro is bij mij nog steeds niet opgelost. 
Op de maandelijkse factuur is deze korting nog steeds niet te zien.

Zijn er mensen bij wie dit wel te zien is?

icon

Beste antwoord door Erryt NS 23 februari 2021, 17:10

Er is contact geweest tussen onze technische afdeling en Johhnyvtz1990. Het probleem is, als het goed is, opgelost en zal worden gemonitord door onze technische afdeling.

Bekijk origineel

20 reacties

Hmm, dan zal er toch wellicht iets anders aan de hand zijn. Wil je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens en geboortedatum? Dan ga ik er even naar kijken!

Reputatie 4

Ik krijg de volgende foutmelding bij het willen sturen van een privebericht:

Er is iets fout gegaan

Helaas, de pagina die u zoekt is mogelijk verwijderd, verplaatst of heeft een andere naam gekregen.

Als je hier terecht bent gekomen via onze website, laat dan graag weten wanneer deze fout is opgetreden zodat we dit kunnen herstellen. Stuur een e-mail naar: forum@ns.nl

Ben je hier via een link op een andere website gekomen, dan is deze verwijzing onjuist opgenomen. Wij kunnen hier helaas niets aan veranderen. Je kunt wel de betreffende website van dit probleem op de hoogte stellen.

Wellicht helpt het volgende:

1. Controleer of de URL correct is, en geen spel- of typefouten bevat.
  2. Ga naar: startpagina.
  3. Klik 'vorige' in je browser als je een andere link wilt proberen.

Oh wat gek! Ik heb zelf ook even op de link geklikt en kom dan wel uit bij de mogelijkheid tot een privébericht te sturen. Je kan uiteraard ook even op mijn naam klikken en vervolgens op ‘verstuur bericht'. 

Reputatie 4

Oh wat gek! Ik heb zelf ook even op de link geklikt en kom dan wel uit bij de mogelijkheid tot een privébericht te sturen. Je kan uiteraard ook even op mijn naam klikken en vervolgens op ‘verstuur bericht'. 

Nog steeds dezelfde melding.

Zie je mijn privébericht wel? Deze heb ik je zojuist verstuurd.

Badge +3

Misschien dat @Denice NS de optie voor ontvangen van privéberichten niet op Iedereen heeft staan. https://community.ns.nl/settings/general

Dat zou wat zijn, maar ik heb een testbericht naar haar gestuurd en deze is aangekomen. Ik heb inmiddels een melding gemaakt voor Johhny en zal een update geven indien dat mogelijk is.

Reputatie 4

Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en daar is mij verteld dat nu standaard iedere opeenvolgende maand de 6 euro korting van de maand daarvoor wordt berekend op de factuur van die maand. Ik heb het abonnement vanaf oktober 2020 en de korting loopt tot en met september 2021.

In oktober 2021 zou ik dan nog 6 euro voor de laatste keer keer terug moeten krijgen.

Badge +3

Dat is eigenlijk best een goede oplossing, want er waren situaties waarbij na een abonnementswissel gedurende de maand een deel van de korting (apart) terugbetaald moest worden.

Dat klopt natuurlijk, en kon ook met een regeltje op de tussentijdse (credit)factuur maar hoe dan ook stond het nogal vreemd, betalen voor ‘korting’.

Op deze manier (de kortingsregel op je factuur een maand vooruit schuiven) kan men achteraf bepalen voor welk deel van de vorige maand je recht had op korting, en het juiste bedrag in mindering brengen op je maandfactuur.

Reputatie 4

Als alles goed loopt dan zou er in oktober van dit jaar voor september van dit jaar de laatste keer de 6 euro korting worden gerekend.

Ben benieuwd of ik volgende maand toch geen factuur van 40 euro krijg.

Onze technische afdeling is er nog mee bezig. 

Onze technische afdeling is er nog mee bezig. Ik heb je een privébericht gestuurd, johnnyvtz1990.

Er is contact geweest tussen onze technische afdeling en Johhnyvtz1990. Het probleem is, als het goed is, opgelost en zal worden gemonitord door onze technische afdeling.

Reputatie 3

Ik heb in februari na een paar maanden buitenland mijn Flex Weekend Vrij weer aangezet en dit lijkt bij mij, in tegenstelling tot vorig jaar, nu ook goed te werken.

Mijn eerste indruk was dat het nog steeds niet werkte, want op de tussentijdse factuur was geen korting zichtbaar. Op de maandelijkse factuur wordt echter, zonder dat ik hier contact over op heb genomen, twee keer actiekorting in rekening gebracht. 1 x 6 euro voor een hele maand en 1 x een deel van 6 euro voor de periode van de tussentijdse factuur tot en met de factuur op de maandelijkse factuurdatum. 

@Erryt NS @johnnyvtz1990 Hello I have the same issue with Johnny and to my experience, I had to call customer service everymonth to get the 6eu back, but it was for the discount amount of the previous month. Basically I still didn’t receive all the discounts in full, as one month I still had to pay 31eu. How did you guys fix the issue? Would be great to know!

Badge +3

Prima om die 6 euro elke keer op een volgende factuur te corrigeren, maar dat je daar elke maand weer contact voor moet opnemen blijft natuurlijk vreemd. :rolling_eyes:

@Alicia8397 I have responded in your own topic.

Dit issue is helaas nog niet opgelost maar onze IT afdeling is er hard mee bezig. Ze verwachten dat het over uiterlijk 2 weken is hersteld.

Reputatie 4

@Alicia8397 I have responded in your own topic.

Dit issue is helaas nog niet opgelost maar onze IT afdeling is er hard mee bezig. Ze verwachten dat het over uiterlijk 2 weken is hersteld.

Bij mij is het nog niet opgelost. De factuur van mei gaf de 6 euro korting niet weer.

Ik kreeg wel zoals elke maand een mail dat het teveel betaalde bedrag van 6 euro wordt terugbetaald de volgende maand.

Reputatie 4

Ik heb de bevestiging gekregen dat het is opgelost. Naast mij waren er nog zo'n 300 anderen met dit probleem werd mij verteld.

Reputatie 4

Het is nu pas opgelost.

Reageer