beantwoord

NS Flex weer aangezet, wederom product ophalen @ automaat?

• 7 april 2021
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

Sinds corona heb ik Flex uitgezet en ben niet meer stelselmatig wezen reizen. Nu moet ik weer een paar keer op en neer en heb zodoende Flex korrting in Mijn NS aangezet.

Moet ik nu weer met de OV Chipkaart langs de automaat om het product op te halen alvorens ik kan inchecken?

icon

Beste antwoord door Tochjo 7 april 2021, 05:08

Als u met “Flex uitgezet” bedoelt dat u uw abonnement had gewijzigd in NS Flex zonder abonnement, en nu NS Flex zonder abonnement hebt gewijzigd in een NS Flex-abonnement, dan hoeft u niet langs de kaartautomaat.

Als u met “Flex uitgezet” bedoelt dat u weer op saldo bent gaan reizen en nu van reizen op saldo overstapt op NS Flex, dan moet dit wel bevestigd worden bij de kaartautomaat.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Als u met “Flex uitgezet” bedoelt dat u uw abonnement had gewijzigd in NS Flex zonder abonnement, en nu NS Flex zonder abonnement hebt gewijzigd in een NS Flex-abonnement, dan hoeft u niet langs de kaartautomaat.

Als u met “Flex uitgezet” bedoelt dat u weer op saldo bent gaan reizen en nu van reizen op saldo overstapt op NS Flex, dan moet dit wel bevestigd worden bij de kaartautomaat.

Reageer