NS Flex wijzigen lukt niet | NS Community
beantwoord

NS Flex wijzigen lukt niet

  • 1 March 2022
  • 3 reacties
  • 310 Bekeken

Ik wil graag het abonnement Flex omzetten in Weekend vrij en dal vrij === alles lukt maar dan bij controle wil hij weer een kaartnr hebben en daar kom je niet overheen dus foutmelding

 

icon

Beste antwoord door Rizana NS 1 March 2022, 13:27

Bekijk origineel

3 reacties

Wat gek dat je het abonnement niet kan omzetten. Wil je anders contact opnemen met onze klantenservice? Dan kan er iemand meekijken in het systeem en de wijziging eventueel doorvoeren. 

 

Ik heb de titel van het topic even aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reputatie 7
Badge +1

Ligt het problem er soms niet in dat je nu 2 (TWEE) ABOś wil op 1 kaart die elkaar helemaal overlappen (althans dal is incl. weekend). Kan mogelijk mede veroorzaakt worden doordat dat DAL als 2 aparte posten wordt opgevoerd.

Kortom: enkel DALvrij bestellen is voldoende, dat geldt dus ook hele weekend voor vrij reizen.

Het is maar een mogelijke veronderstelling, maar gezien het enorme aantal soms vreemde reacties op dit forum en de nou niet als erg duidelijk of klantvrindelijk bekend staande NS-IT is elke mogelijke verwarring vroeg of laat denkbaar.

Reputatie 7
Badge +3

Zoals @bahnrider aangeeft heb je met dalvrij al gratis reizen in het weekend en is een apart abonnement weekendvrij niet nodig als je dalvrij hebt. Mogelijk wil je weekendvrij met doordeweeks 40% korting. Naast weekendvrij sluit je dan dalvoordeel af.

Reageer