beantwoord

ns groep iz ns reizigers afschrijving klopt niet. HELP?!

• 11 juni 2016
  • 1 reactie
  • 884 Bekeken

Zonder enige vermelding heeft de NS 51,85 van mijn rekening afgeschreven als incasso. Ik heb een studenten OV en reis doordeweeks gratis. Wel huur ik af en toe een OV fiets eens per maand maar de kosten liggen echter lang niet zo hoog. Ik heb namelijk al een eerdere afschrijving gehad van 16,45 en hier ging ik ervan uit dat dit om de ov fiets ging. Kan iemand mij helpen?
icon

Beste antwoord door Tochjo 12 juni 2016, 07:31

In Mijn NS kunt u bij Mijn facturen specificaties vinden van de afgeschreven bedragen. Vanzelfsprekend kunt u ook contact opnemen met de klantenservice om te vragen waarom dit bedrag is geïncasseerd.

Contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op nummer 030-751 51 55. Op deze pagina vindt u andere contactmogelijkheden.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
In Mijn NS kunt u bij Mijn facturen specificaties vinden van de afgeschreven bedragen. Vanzelfsprekend kunt u ook contact opnemen met de klantenservice om te vragen waarom dit bedrag is geïncasseerd.

Contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op nummer 030-751 51 55. Op deze pagina vindt u andere contactmogelijkheden.

Reageer