NS heeft voordeelurenabonnement beeindigd

  • 8 November 2020
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik heb een voordeelurenabonnement, waarvan mijn post nog op het adres van mijn ex terecht kwam. Daardoor te laat de factuur gezien, en uiteindelijk wel de aanmaning (via brief incasso) betaald. 
Nu is echter op 28 oktober, een dag voor de brief van de incasso (van 29 okt), mijn voordeelurenabonnement stop gezet aldus de brief die ik van NS heb ontvangen. Nu heb ik dus 108 euro betaald voor een voordeelurenabonnement wat beeindigd is.
De brief referentie mbt de beeindiging is xxxx, referentie BOS incasso xxxx

 

Edit door moderator: persoonlijke gegevens.


1 reactie

Goedemorgen jfj, en welkom bij de NS Community. 

 

Dit is een openbaar platform, daarom heb ik de door jouw genoemde referentienummers weggehaald. Wat jammer dat je de factuur te laat hebt gezien. Als je alles inmiddels betaald hebt, dan kan je het beste met mijn collega's van de klantenservice contact opnemen. 

Als we het bedrag ontvangen hebben, ontvang je wellicht een deel terug (je betaald alleen het deel tot de beëindiging, de rest ontvang je na betaling terug). 

Mijn collega's kunnen checken of de betaling is voldaan, en het credit bedrag doorzetten zodat je dit terug krijgt. 

Reageer