beantwoord

NS is traag met verwerking betalingen

Beste trage NS,

Op 3 maart heb ik mijn weekend vrij abbonement overgamaakt naar jullie. Nu kreeg ik een brief dat er een incasso bureau ingeschakeld word.
Op Facebook krijg ik tegenstrijdige berichten ene keer staat er niks open en nu is het niet binnen gekomen.

Wat is het nu?

Zie screenshot word echt als reiziger schijt en schijt ziek als zo pruts bedrijf als NS!
Graag in orde maken anders ga ik andere stappen ondernemen.
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 18 maart 2015, 17:53

We helpen je graag verder via Facebook *verwijderd* (banned user), voordat zaken door elkaar gaan lopen. Daar sturen we nu alle informatie naartoe. En Macca is hier wat voorbarig met zijn reactie, want we hebben het wel degelijk uitgezocht en de vork zit toch wat anders in de steel.
Bekijk origineel

15 reacties

Niet dreigen op dit forum, maar gewoon doen!
Het is natuurlijk wel triest dat een klantenservice niet kan kijken (niet wil kijken) of er een betaling is binnengekomen en zo ja gelijk even actie ondernemen dat er geen incassobureau wordt ingeschakeld.
We helpen je graag verder via Facebook *verwijderd* (banned user), voordat zaken door elkaar gaan lopen. Daar sturen we nu alle informatie naartoe. En Macca is hier wat voorbarig met zijn reactie, want we hebben het wel degelijk uitgezocht en de vork zit toch wat anders in de steel.
nou bel me dan ajb. Want nu weet ik het niet meer. Bah wat zijn jullie slecht qua informatie heb je pm gestuurd Klaas.
We horen het graag Klaas Jan hoe de vork in de steel zit 😃
nou NS heeft me vorige week pas per brief op de hoogte gesteld over een openstaande factuur van december! Hoe vertraagt kan je zijn.... tsja NS toen ik op FB het navroeg zeiden ze eerst dat niks openstond maar dat antwoord zat me niet lekker dus wederom een bericht gestuurd en toen zeiden ze dat ze de betaling niet ontvangen hadDen. pas net hoorde ik dat de factuur van december openstond. NS blijft een kleuter qua informatie voorzieningen
En dat ik dat over mijn ex werkgever durft te zeggen vind ik nogal wat. Blij dat ik niet meer bij zo pruts bedrijf werkt. Sorry maar krijg steeds meer een hekel aan NS!!
Ik zal hier geen klantinformatie delen Anonymous, dat snap jij wel.
Heb ik al gedaan Klaas Jan.
Een vriend kreeg toevallig vandaag een incassobureau brief dat hij voor januari niet betaald had na navraag bleek.dat jullie met veel abbonement houders een fout gemaakt hebben door onterecht te beweren dat ze niet betaald hebben. echt slordig NS! Maandag zitten die vriend en ik bij het tv progamma Tros Radar. Juist hieron
Ik eis mijn extra betaalde 29 euro dan ook per direct terug! Een uitdraai van dit forum en van Facebook berichten heb ik inmiddels overhandigd aan de redactie van Tros Radar!

Wat doet NS nu wel goed? trein vertraagd, personeel wat zich niet netjes aan de uniform voorschriften houdt, smerige treinen en ga zo maar door. En dan durft NS zich nog een full service bedrijf te noemen?
Niet dreigen op dit forum, maar gewoon doen!

Done! 🙂
Heel goed, succes. De laatste dagen zijn er hier heel veel klachten over de incasso binnen gekomen, maar de NS heeft nog geen fout toegegeven (zoals gewoonlijk).
Heel goed, succes. De laatste dagen zijn er hier heel veel klachten over de incasso binnen gekomen, maar de NS heeft nog geen fout toegegeven (zoals gewoonlijk).
Ow echt? dan ben ik genaaid door NS! En als je een conducteur naait ben je een agressieve reiziger. ;-)

Nou ik ben ten strijden aan het trekken je moet toch knetter maar dan knetter gek zijn om voor NS te willen werken? Lijkt mij niet dat je op een verjaardag feestje met trots kan zeggen dat je een NS'er bent 😛 Totaal kansloos die gasten!
We helpen je graag verder via Facebook Frank, voordat zaken door elkaar gaan lopen. Daar sturen we nu alle informatie naartoe. En Macca is hier wat voorbarig met zijn reactie, want we hebben het wel degelijk uitgezocht en de vork zit toch wat anders in de steel.

Nou NS is weer goed bezig, mijn vooroordelen waren inderdaad nergens op gebaseerd 😃

Reageer