Waarom staat mijn nieuwe abonnement niet op mijn ns kaart?
Beste antwoord door Robert B
Bekijk origineelWaarom staat mijn nieuwe abonnement niet op mijn ns kaart?
Beste antwoord door Robert B
Bekijk origineelHeb je het besteld in combinatie met een nieuwe kaart? Flex staat pas op je kaart of kan je pas activeren op de dag dat het ingaat. Onze klantenservice kan verder met je meekijken.
Het zal vast wel op je (nieuwe) kaart staan, maar met een ingangsdatum 7 dagen na bestelling (of de door jou gekozen ingangsdatum).
Koppel de kaart aan een Mijn OV-chip account en kijk bij kaartinformatie. NS Flex staat op de kaart als Reizen op Rekening Trein, NS (en wellicht ook bus, tram, metro).
Bij een bestaande kaart moet je het nog wel even activeren, dat kan per de gekozen ingangsdatum op een servicepunt (station, supermarkt e.d.).
Daar heb je als het goed is ook een e-mail over gekregen (of krijg je per de gekozen ingangsdatum).
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.