beantwoord

ns-kadootjesdagen

  • 14 December 2022
  • 29 reacties
  • 596 Bekeken

Zijn de ns-kadootjesdagen al weer opgehouden, of ben ik alweer van de lijst afgevallen?

voor de eerste 6 dagen moest ik ook al moeite doen om nog te krijgen!

icon

Beste antwoord door Laura NS 14 December 2022, 10:33

Bekijk origineel

29 reacties

Reputatie 7
Badge

NS Kadootjes dagen? Wat zijn dat? Nooit van gehoord.

Reputatie 7
Badge +4

De winteractie loopt nog.

Volgens mijn info loopt dit tot tenminste 31 december.

Reputatie 7
Badge +3

Wintercity!

@J. Beunk  mag ik vragen hoe het jou gelukt is om na 6 dagen toch mee te kunnen doen?

Reputatie 7
Badge +3

Volgens mijn info loopt dit tot tenminste 31 december.

Op de helft en nog steeds is het NS niet gelukt om mij mee laten doen.

Wintercity!

@J. Beunk  mag ik vragen hoe het jou gelukt is om na 6 dagen toch mee te kunnen doen?

Toen ik dag 7 plotseling de mail kreeg van die dag, heb ik meteen gemaild waar de eerste 6 dagen waren! Kreeg toen binnen een dag antwoord, met een 1e klas update kado. Toen kreeg ik 4 dgn de kado-mails, toen weer 2 dgn niét!

Reputatie 7
Badge +3

Wintercity!

@J. Beunk  mag ik vragen hoe het jou gelukt is om na 6 dagen toch mee te kunnen doen?

Toen ik dag 7 plotseling de mail kreeg van die dag, heb ik meteen gemaild waar de eerste 6 dagen waren! Kreeg toen binnen een dag antwoord, met een 1e klas update kado. Toen kreeg ik 4 dgn de kado-mails, toen weer 2 dgn niét!

Gewoon steeds inloggen met hetzelfde mailadres? Ik meld regelmatig bij klantenservice dat het niet lukt, maar geen tegemoetkoming. En geen reactie op mijn klachten. Die ga ik volgende week persoonlijk afleveren op het hoofdkantoor.

wilde het cadeautje: 1 euro voor 1e klas activeren, maar alle cadeautjes staan op "verlopen”.

Sommige waren tot 15 januari geldig en andere tot 31 januari. Hoe kan dat?

Reputatie 7
Badge +3

wilde het cadeautje: 1 euro voor 1e klas activeren, maar alle cadeautjes staan op "verlopen”.

Sommige waren tot 15 januari geldig en andere tot 31 januari. Hoe kan dat?

Het blijkt dat je uiterlijk 31-12-22 de upgrade kon verzilveren met een datum tot 15 januari 23. Echter stond nergens die uiterste verzilverdatum vermeld.

Er zijn meerdere klachten hierover op twitter.

Reputatie 6

Ik wil ook graag in januari mn korting verzilveren. Het was weer heel strak allemaal….kopje koffie mocht op 1 januari ook niet meer. Vooruit dan maar weer 

Reputatie 7
Badge +3

De code code aanvragen voor die 1e klas upgrade kon tot uiterlijk 31 december, verzilveren en gebruiken t/m 15 januari. Dat stond duidelijk vermeld in de voorwaarden. Zoals met zoveel dingen het geval is, is het zaak de voorwaarden te checken. 

Als een cadeautje op verlopen staat in Wintercity heb je deze niet voor uiterlijk de uiterlijke datum opgehaald op de Wintercity pagina. Die uiterlijke datum van ophalen stond iedere dag in de mail die je ontving. En nu na 31 december zullen denk ik alle cadeautjes als verlopen staan, als je de code wel voor de uiterste datum hebt opgevraagd, heb je de code als het goed is wel in de mail ontvangen. 

 

 

Badge +3

Via https://www.ns.nl/producten/s/241122002 kom ik een heel eind, met natuurlijk de melding dat mijn kortingscode al gebuikt is.

De code heb je als het goed is per mail ontvangen op 2 december of later, onderwerp

Alsjeblieft: je kortingscode voor een 1e klas upgrade

 

Althans, ik kreeg hem om 0:31 (blijkbaar aangeklikt bij Wintercity). De mail dat er een bedankje was voor 2 december kwam om 0:50

Vandaag in NS Wintercity: een eersteklas bedankje

 

Daarin staat: Met deze verrassing reis je vorstelijk met de trein. Ga naar 2 december in NS Wintercity voor je kortingscode. Deze code blijft tot en met 31 december 2022 beschikbaar.

Reputatie 7
Badge +1

De code code aanvragen voor die 1e klas upgrade kon tot uiterlijk 31 december, verzilveren en gebruiken t/m 15 januari. Dat stond duidelijk vermeld in de voorwaarden. Zoals met zoveel dingen het geval is, is het zaak de voorwaarden te checken. 

Als een cadeautje op verlopen staat in Wintercity heb je deze niet voor uiterlijk de uiterlijke datum opgehaald op de Wintercity pagina. Die uiterlijke datum van ophalen stond iedere dag in de mail die je ontving. En nu na 31 december zullen denk ik alle cadeautjes als verlopen staan, als je de code wel voor de uiterste datum hebt opgevraagd, heb je de code als het goed is wel in de mail ontvangen. 

 

 

Ik vind ook dit weer niet erg duidelijk. Je kon een code aanvragen tussen 2 en 31 december. Maar die kan je dus na 1 januari toch gewoon nog verzilveren of moest je bij de aanvraag van de kortingscode gelijktijdig de reisdatum aangeven??? 

Badge +3

Ik vind ook dit weer niet erg duidelijk. Je kon een code aanvragen tussen 2 en 31 december. Maar die kan je dus na 1 januari toch gewoon nog verzilveren of moest je bij de aanvraag van de kortingscode gelijktijdig de reisdatum aangeven??? 

Nee, dat hoefde dus niet. Een tussen 2 en 31 december verkregen code is te verzilveren tot 15 januari, via https://www.ns.nl/producten/s/241122002

Je kunt het (zonder kortingscode) tot die datum wel kopen voor € 10,00
Dat is op zich ook nog wel te doen voor een dagje op pad met de trein.

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb zelf geen enkele code verzilverd, maar zoals ik het lees kun je een code die je uiterlijk 31 december hebt aangevraagd nog verzilveren t/m 15 januari. Je zal die code nu alleen niet meer kunnen zien op de Wintercity pagina, want daar is het verlopen (ik kan nu zelf met de linkjes uit de mail niet eens meer Wintercity openen). Maar die code is na het aanvragen op Wintercity ook verstuurd per mail, dus zou je gewoon met de code uit de mail nog een 1e klas upgrade kunnen verzilveren. Dit kan ik zelf niet testen voor de 1e klas upgrade, want de mijne heb ik afgelopen week hier ergens op de community gegooid voor de eerste geinteresseerde en die is nu als ik het wil testen al gebruikt. Mijn code voor de meereisretour is nog niet gebruikt en die kan ik nu nog wel verzilveren mocht ik dit willen. 

 

Er zijn dus 2 uiterste data:

  1. Code aanvragen op de Wintercity pagina uiterlijk 31 december
  2. Code verzilveren op de bestelpagina uiterlijk 15 januari. Dit is tevens de laatst mogelijke reisdag. 

Heb je niet uiterlijk de code aangevraagd op de Wintercity pagina, dan ben je dus nu te laat. In de mails de verstuurd werden om een nieuw cadeautje of winactie aan te kondigen stond overigens iedere dag tot wanneer iets beschikbaar was. Dit was bv voor de meereisretour.

 

Reputatie 7
Badge +1

Ik heb deze mails ook niet gehad, maar i.t.t. sommige anderen vond ik het niet zo erg. 

Badge +3

Ik heb deze mails ook niet gehad, maar i.t.t. sommige anderen vond ik het niet zo erg. 

Had de mijne ook weggegeven, achteraf had ik hem wel kunnen gebruiken (6 januari Eindhoven - Woerden retour), maar dat kan dus alsnog voor een tientje.

Reputatie 7
Badge +3

De code code aanvragen voor die 1e klas upgrade kon tot uiterlijk 31 december, verzilveren en gebruiken t/m 15 januari. Dat stond duidelijk vermeld in de voorwaarden. Zoals met zoveel dingen het geval is, is het zaak de voorwaarden te checken. 

Als een cadeautje op verlopen staat in Wintercity heb je deze niet voor uiterlijk de uiterlijke datum opgehaald op de Wintercity pagina. Die uiterlijke datum van ophalen stond iedere dag in de mail die je ontving. En nu na 31 december zullen denk ik alle cadeautjes als verlopen staan, als je de code wel voor de uiterste datum hebt opgevraagd, heb je de code als het goed is wel in de mail ontvangen. 

 

 

Ik vind ook dit weer niet erg duidelijk. Je kon een code aanvragen tussen 2 en 31 december. Maar die kan je dus na 1 januari toch gewoon nog verzilveren of moest je bij de aanvraag van de kortingscode gelijktijdig de reisdatum aangeven??? 

Dat is wat iedereen denkt, aanvragen voor 1 januari en verzilveren tot 15 januari en wat er ook staat. Maar nu kan er niets meer verzilverd worden want moest volgens NS voor 1 januari is op twitter te lezen na klachten dat de code gisteren en vandaag niet verzilverd kon worden.

Badge +3

Dat is wat iedereen denkt, aanvragen voor 1 januari en verzilveren tot 15 januari en wat er ook staat. Maar nu kan er niets meer verzilverd worden want moest volgens NS voor 1 januari is op twitter te lezen na klachten dat de code gisteren en vandaag niet verzilverd kon worden.

Dat is dus niet waar, als je een code hebt kan je die nog gewoon verzilveren voor een reisdatum t/m 15 januari.

Waar mensen nu tegenaan lopen is dat de Wintercity actie ‘verlopen’ is. Die code had je dus in 2022 moeten aanvragen en dat stond ook in de mail van 2 december.

Reputatie 7
Badge +3

Dat is wat iedereen denkt, aanvragen voor 1 januari en verzilveren tot 15 januari en wat er ook staat. Maar nu kan er niets meer verzilverd worden want moest volgens NS voor 1 januari is op twitter te lezen na klachten dat de code gisteren en vandaag niet verzilverd kon worden.

Dat is niet waar, want voor de meereisretour met dezelfde voorwaarden als de 1e klas upgrade kan ik met de code die ik in december heb aangevraagd gewoon nu nog de code verzilveren. Als er op Twitter wat anders wordt gezegd dan klopt dat niet, en is ook niet volgens de voorwaarden. Of NS moet het met de 1e klas upgrade verknald hebben dat het niet meer kan, wat me overigens niets zou verbazen als dat het geval is. 

Badge +3

Of NS moet het met de 1e klas upgrade verknald hebben dat het niet meer kan, wat me overigens niets zou verbazen als dat het geval is. 

Lijkt me niet het geval, codes worden gewoon herkend.

Maar dan moet je die wel hebben, want als je die nu nog via Wintercity wilt opvragen ben je gewoon te laat.

Reputatie 7
Badge +3

Ik zit ook even op Twitter te kijken, daar zie ik de klacht dat er op de bestelpagina van de 1e klas upgrade geen gele knop is om verder te gaan, de klacht is niet dat de code niet werkt want zover kom je niet zonder die gele knop. Dat heb ik dan maar even zelf getest.

Klik ik op de link voor die upgrade vanuit de eerder gegeven voorwaarden pagina dan is het linkadres https://www.ns.nl/producten/s/241122002 en krijg ik op die pagina inderdaad geen gele knop om verder te gaan. Klik ik echter op de button “Bestel hier je 1e klas upgrade” die in de mail van 2 december staat, dan staat er op de bestelpagina wel een gele knop. Linkadres is dan wel veel langer,

https://www.ns.nl/producten/s/241122002?utm_source=ns&utm_medium=email&utm_campaign=22_0112_nsr_c12848_bevestiging&utm_content=13520_13&utm_term=acquisitieabo_intro_kortingscode_1eklasupgrade_btn&ESI=34849765-7FAD-4A40-9A5A-D647F3E51E9F

Of de prijs na invoeren van de code naar €1 gaat kan ik niet testen, want is al door iemand gebruikt.

 

Badge +3

Aha, dan is dat het. Rechtstreeks naar https://www.ns.nl/producten/s/241122002 geeft inderdaad geen knop, ook niet voor € 10,00 dat is dan jammer 😥

Maar niet getreurd, deze werkt wel https://www.ns.nl/producten/s/241122002?utm_source=ns

De rest is alleen maar tracking code https://seodesignchicago.com/analytics-data-blog/what-is-a-utm-source-and-how-to-use-it/

Reputatie 7
Badge +1

Ik zit ook even op Twitter te kijken, daar zie ik de klacht dat er op de bestelpagina van de 1e klas upgrade geen gele knop is om verder te gaan, de klacht is niet dat de code niet werkt want zover kom je niet zonder die gele knop. Dat heb ik dan maar even zelf getest.

Klik ik op de link voor die upgrade vanuit de eerder gegeven voorwaarden pagina dan is het linkadres https://www.ns.nl/producten/s/241122002 en krijg ik op die pagina inderdaad geen gele knop om verder te gaan. Klik ik echter op de button “Bestel hier je 1e klas upgrade” die in de mail van 2 december staat, dan staat er op de bestelpagina wel een gele knop. Linkadres is dan wel veel langer,

https://www.ns.nl/producten/s/241122002?utm_source=ns&utm_medium=email&utm_campaign=22_0112_nsr_c12848_bevestiging&utm_content=13520_13&utm_term=acquisitieabo_intro_kortingscode_1eklasupgrade_btn&ESI=34849765-7FAD-4A40-9A5A-D647F3E51E9F

Of de prijs na invoeren van de code naar €1 gaat kan ik niet testen, want is al door iemand gebruikt.

 

Ik vind dit toch weer een ontwerpfout want op deze pagina staat dus nergens aangegeven dat je na de bestelling nog de kortingscode kan invullen. Zo lijkt die upgrade toch echt € 10,00 te gaan kosten en niet de verwachte € 1,00. Dat zie je pas op de volgende pagina. Op twitter worden volgens mij dan weer verkeerde antwoorden gegeven.  

Badge +3

Nee is geen ontwerpfout, zolang je geen (geldige) code invoert is de prijs gewoon bepaald op € 10,00

Op zich wel handiger om eerst om de code te vragen inderdaad… 

Reageer