beantwoord

NS Klantenservice niet te bereiken, wil dal voordeel abonnement opzeggen


Na mijn studie heb ik het dalvoordeel abonnement aangezet, maar nu kom ik er achter middels een mailtje van NS, dat hij blijkbaar tegen een tarief van 50 euro per jaar automatisch verlengd wordt. Dit wil ik liever niet, aangezien ik zelden meer met de de trein reis.

Nu probeer ik al enkele keren met de NS klantenservice te bellen, maar daar wordt de verbinding na lange tijd aan de lijn gehangen te hebben automatisch verbroken.

Volgens mij gaat binnenkort het volgende termijn in voor nog een jaar dal voordeel, dus graag zou ik dit voortijdig willen stopzetten. Zijn er nog andere manieren die wel werken, naast het bellen wat niet lijkt te werken en die mij erg veel tijd kosten?
icon

Beste antwoord door Trein-D 11 september 2018, 16:56

Ja die zijn er wel. Je kan de NS klantenservice ook bereiken via Facebook en Twitter. https://twitter.com/ns_online?lang=nl

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Ja die zijn er wel. Je kan de NS klantenservice ook bereiken via Facebook en Twitter. https://twitter.com/ns_online?lang=nl

Reageer