Ik heb een verkeerde abonnementskeuze gemaakt via het Ns online systeem. Ik heb meteen een bericht naar het online Twitter-account van de NS geschreven om de situatie recht te zetten. De bediende die mijn bericht vriendelijk begroette, reageerde niet meer op mij toen ik zei dat ik mijn maandelijkse abonnement wilde opzeggen, en dit gebeurde tijdens werkuren. Ik voelde me als een vis verslaafd. Dit systeem is niet voor hulpjongens. Ik zal aanklagen. Alle records en tijden staan vast.
Bladzijde 1 / 1
Hallo leuphrate en welkom bij de NS Community,
Het is helaas erg druk, maar je krijgt vroeg of laat een antwoord.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.