Skip to main content
1 Januari 2023, was het zover.
Na oplopende stremmingen met annulering van treinen zonder vervangend vervoer,
wil de NS ook nog de prijs voor het weekendvrij abonnement met meer dan 10% verhogen.
Personeelstekort wat ze zelf (al dan niet moedwillig) hebben veroorzaakt door een groot deel van het personeel met een gouden handdruk met vervroegd pensioen te sturen, mogelijk in de periode dat velen van hen het dictatoriale corona beleid, niet veel langer wilden uitvoeren.
In plaats van gestrande reizigers te compenseren met behulp van de uitgespaarde kosten voor personeel, geannuleerde treinen en ontbrekend vervangend vervoer,
lijkt NS maar al te graag mee te doen het wereldwijde WEF beleid.
 
Voor het geval dat NS niet terugkomt op haar beslissing, maak ik een lijstje met alternatieve vervoersmogelijkheden waarmee ik mijn sociale leven kan voortzetten.
Samen staan we sterk, maar dat wist je waarschijnlijk al.
Het lukt vooralsnog niet om online op te zeggen en de klantenservice neemt al 4 dagen niet op.

Ik krijg een keuze menu maar als ik een nummer kies gaat het keuzemenu gewoon door.
Als ik met dezelfde telefoon naar een ander bedrijf bel wat een voorkeuzemenu hanteert, werkt het wel dus het kan niet aan mijn telefoon liggen.
Heefti iemand meer dit probleem?
 

Wat vreemd dat je na het maken van een keuze niet doorgeschakeld wordt. We krijgen gewoon alle belletjes binnen, ik kan het dus niet verklaren waarom bij jou dat niet het geval is. Je kan ons ook via Twitter, Facebook en Live-Chat benaderen. Je krijgt dan dezelfde dag een reactie, meestal binnen een uur.


1 Januari 2023, was het zover.
Na oplopende stremmingen met annulering van treinen zonder vervangend vervoer,
wil de NS ook nog de prijs voor het weekendvrij abonnement met meer dan 10% verhogen.

Vergeleken met andere reisproducten was Weekendvrij belachelijk goedkoop en dat wordt nu voor een klein deel rechtgetrokken. Ik zou niet verbaasd zijn als het komende jaren verder in prijs verhoogd wordt.


1 Januari 2023, was het zover.
Na oplopende stremmingen met annulering van treinen zonder vervangend vervoer,
wil de NS ook nog de prijs voor het weekendvrij abonnement met meer dan 10% verhogen.
Personeelstekort wat ze zelf (al dan niet moedwillig) hebben veroorzaakt door een groot deel van het personeel met een gouden handdruk met vervroegd pensioen te sturen, mogelijk in de periode dat velen van hen het dictatoriale corona beleid, niet veel langer wilden uitvoeren.
In plaats van gestrande reizigers te compenseren met behulp van de uitgespaarde kosten voor personeel, geannuleerde treinen en ontbrekend vervangend vervoer,
lijkt NS maar al te graag mee te doen het wereldwijde WEF beleid.
 
Voor het geval dat NS niet terugkomt op haar beslissing, maak ik een lijstje met alternatieve vervoersmogelijkheden waarmee ik mijn sociale leven kan voortzetten.
Samen staan we sterk, maar dat wist je waarschijnlijk al.
Het lukt vooralsnog niet om online op te zeggen en de klantenservice neemt al 4 dagen niet op.

Ik krijg een keuze menu maar als ik een nummer kies gaat het keuzemenu gewoon door.
Als ik met dezelfde telefoon naar een ander bedrijf bel wat een voorkeuzemenu hanteert, werkt het wel dus het kan niet aan mijn telefoon liggen.
Heefti iemand meer dit probleem?
 

Welk nummer bel je?

Dat weekendvrij in prijs verhoogd wordt, heeft te maken dat de prijs in verhouding met trajectabonnementen vrij laag is. Trajectabonnementen zijn nu juist in prijs verlaagd.


1 Januari 2023, was het zover.
Na oplopende stremmingen met annulering van treinen zonder vervangend vervoer,
wil de NS ook nog de prijs voor het weekendvrij abonnement met meer dan 10% verhogen.
Personeelstekort wat ze zelf (al dan niet moedwillig) hebben veroorzaakt door een groot deel van het personeel met een gouden handdruk met vervroegd pensioen te sturen, mogelijk in de periode dat velen van hen het dictatoriale corona beleid, niet veel langer wilden uitvoeren.
In plaats van gestrande reizigers te compenseren met behulp van de uitgespaarde kosten voor personeel, geannuleerde treinen en ontbrekend vervangend vervoer,
lijkt NS maar al te graag mee te doen het wereldwijde WEF beleid.
 
Voor het geval dat NS niet terugkomt op haar beslissing, maak ik een lijstje met alternatieve vervoersmogelijkheden waarmee ik mijn sociale leven kan voortzetten.
Samen staan we sterk, maar dat wist je waarschijnlijk al.
Het lukt vooralsnog niet om online op te zeggen en de klantenservice neemt al 4 dagen niet op.

Ik krijg een keuze menu maar als ik een nummer kies gaat het keuzemenu gewoon door.
Als ik met dezelfde telefoon naar een ander bedrijf bel wat een voorkeuzemenu hanteert, werkt het wel dus het kan niet aan mijn telefoon liggen.
Heeft iemand meer dit probleem?

Wat vreemd dat je na het maken van een keuze niet doorgeschakeld wordt. We krijgen gewoon alle belletjes binnen, ik kan het dus niet verklaren waarom bij jou dat niet het geval is. Je kan ons ook via Twitter, Facebook en Live-Chat benaderen. Je krijgt dan dezelfde dag een reactie, meestal binnen een uur.

Klinkt aannemelijk Erryt, dankjewel voor je reactie.
Ook via Facebook krijg ik net als bij Livechat een geautomatiseerd antwoord en kom ik geen stap verder. Ook niet als een medewerker reageert, aangezien ze blijven vragen wat mijn vraag is en mijn melding van deze storing niet schijnen te kunnen opmaken uit dit bericht.

Ook het klantenservicenummer is niet bereikbaar omdat het voorkeuzemenu blijft afspelen en zich herhaalt. Bij de zakelijke afdeling werkt dit wel en als het niet werkt krijg ik uiteindelijk toch iemand aan de lijn. “We krijgen gewoon alle belletes binnen” klopt natuurlijk niet, hopelijk kun je dat zelf ook wel inzien aangezien al die van mij er niet doorkomen.
Als het nummer niet zou kloppen zou ik geen voorkeuzemenu krijgen.

Het is mij inmiddels gelukt om via de zakelijke afdeling een nieuw account aan te vragen om in te kunnen loggen in MijnNS en zo nog andere problemen op te lossen.

Het Weekendvrij abonnement is inderdaad een stuk voordeliger dan de anderen maar dat vraagt dan ook van de klant om elk weekend bestemmingen te vinden en dat lijkt me niet voor iedereen haalbaar.

Ik heb mijn abonnement stopgezet maar lees net in MijnNS dat ik aan het eind van de maand een rekening krijg van het nieuwe bedrag en zo blijf ik aan het werk om fouten bij NS weer recht te zetten ten koste van mijn eigen tijd.
Dat vind ik op zijn minst niet eerlijk en daarom heb ik opgezegd.

 

1 Januari 2023, was het zover.
Na oplopende stremmingen met annulering van treinen zonder vervangend vervoer,
wil de NS ook nog de prijs voor het weekendvrij abonnement met meer dan 10% verhogen.
Personeelstekort wat ze zelf (al dan niet moedwillig) hebben veroorzaakt door een groot deel van het personeel met een gouden handdruk met vervroegd pensioen te sturen, mogelijk in de periode dat velen van hen het dictatoriale corona beleid, niet veel langer wilden uitvoeren.
In plaats van gestrande reizigers te compenseren met behulp van de uitgespaarde kosten voor personeel, geannuleerde treinen en ontbrekend vervangend vervoer,
lijkt NS maar al te graag mee te doen het wereldwijde WEF beleid.
 
Voor het geval dat NS niet terugkomt op haar beslissing, maak ik een lijstje met alternatieve vervoersmogelijkheden waarmee ik mijn sociale leven kan voortzetten.
Samen staan we sterk, maar dat wist je waarschijnlijk al.
Het lukt vooralsnog niet om online op te zeggen en de klantenservice neemt al 4 dagen niet op.

Ik krijg een keuze menu maar als ik een nummer kies gaat het keuzemenu gewoon door.
Als ik met dezelfde telefoon naar een ander bedrijf bel wat een voorkeuzemenu hanteert, werkt het wel dus het kan niet aan mijn telefoon liggen.
Heefti iemand meer dit probleem?
 

 


Welk nummer bel je voor de klanteNService? Er zijn nogal wat “cowboys” op internet die je met een duur 0906-nummer laten bellen en je vervolgens doorschakelen. Misschien zit daar het probleem. Het officiële nummer van de klanteNService is 030 - 7515155.


Welk nummer bel je voor de klanteNService? Er zijn nogal wat “cowboys” op internet die je met een duur 0906-nummer laten bellen en je vervolgens doorschakelen. Misschien zit daar het probleem. Het officiële nummer van de klanteNService is 030 - 7515155.

Er zijn ook nog 088 6721 nummers die door NS gebruikt worden, maar die zouden gewoon hetzelfde moeten werken als bellen met 030 751 5155, met hooguit als verschil dat je (een deel van) het keuzemenu niet krijgt en meteen de juiste afdeling (bijv. OV-fiets) aan de lijn krijgt.

 


Reageer