1 Januari 2023, was het zover.
Na oplopende stremmingen met annulering van treinen zonder vervangend vervoer,
wil de NS ook nog de prijs voor het weekendvrij abonnement met meer dan 10% verhogen.
Personeelstekort wat ze zelf (al dan niet moedwillig) hebben veroorzaakt door een groot deel van het personeel met een gouden handdruk met vervroegd pensioen te sturen, mogelijk in de periode dat velen van hen het dictatoriale corona beleid, niet veel langer wilden uitvoeren.
In plaats van gestrande reizigers te compenseren met behulp van de uitgespaarde kosten voor personeel, geannuleerde treinen en ontbrekend vervangend vervoer,
lijkt NS maar al te graag mee te doen het wereldwijde WEF beleid.
Voor het geval dat NS niet terugkomt op haar beslissing, maak ik een lijstje met alternatieve vervoersmogelijkheden waarmee ik mijn sociale leven kan voortzetten.
Samen staan we sterk, maar dat wist je waarschijnlijk al.
Het lukt vooralsnog niet om online op te zeggen en de klantenservice neemt al 4 dagen niet op.
Ik krijg een keuze menu maar als ik een nummer kies gaat het keuzemenu gewoon door.
Als ik met dezelfde telefoon naar een ander bedrijf bel wat een voorkeuzemenu hanteert, werkt het wel dus het kan niet aan mijn telefoon liggen.
Heefti iemand meer dit probleem?