beantwoord

NS traject vrij omgezet naar NSflex traject

  • 7 September 2021
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

Vorige week drie abonnementen van de kinderen omgezet maar krijg ik nog restitutie van de overgebleven dagen niet gebruikte dagen retour geboekt?

icon

Beste antwoord door Robert B 7 September 2021, 18:33

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Na het bevestigen van de overstap naar NS Flex bij een automaat (station, supermarkt e.d.) zul je een tussentijdse creditfactuur ontvangen voor reeds betaalde abonnementskosten.

Bevestigen bij een automaat kan pas per de gekozen ingangsdatum voor NS Flex, mocht je die in de toekomst gezet hebben. Hierover ontvang je op de dag zelf nog een e-mail.

Mogelijk schuift men de restitutie door naar de eerste maandfactuur (net als uitbetaling van het saldo), maar dan zou daar in ieder geval iets over in Mijn NS (Reishistorie) moeten staan.

Het saldo wordt daar omschreven als € Klanten service met een negatief bedrag.

Hallo Philippus Cornelis en welkom bij de NS Community,

 

Het antwoord van Robert klopt. Als je dit bevestigd wilt hebben kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Daar kunnen mijn collega's in jouw gegevens kijken.

Reageer