NS weekend Vrij 31 December Oudejaarsdag | NS Community

NS weekend Vrij 31 December Oudejaarsdag


Reputatie 2

Ik ben erg boos over de afhandeling van het verhaal 31 december, vandaag... Eerst maanden op de site vermelden dat deze dag vrij reizen is en dan om 10u snel de website wijzigen en klanten niet compenseren. Het is niet chique dat zo af te handelen! Als je een fout maakt los dit dan ook fatsoenlijk op. Alsof iedere klant voor reisaanvang de website van NS gaat doorspitten of je dan wel of niet vrij reist. Zeker niet als je gisteren 29 december dit nog hebt gecheckt. 


158 reacties

De moderator van dienst heeft blijkbaar ook geen zin om dit op te pakken. Gisteren en ook vandaag al aangegeven. 

Die zagen de bui waarschijnlijk al hangen. Kan het haast wel begrijpen ook, voor dat salaris en roepende vanuit een externe organisatie zou ik de verantwoordelijkheid ook niet willen dragen. De paar NS’ers die praktischer konden escaleren (Sivan en co) zijn allemaal verdwenen.

@Henk_NL , zie voorafgaande reactie van Laura NS. Ik vind al die negativiteit over moderators niet echt op zijn plaats. Zeker niet als ze gewoon proberen te helpen.

Laura NS heeft gezorgd voor restitutie van het in rekening gebrachte bedrag op 31 december.

Bedankt Laura!

@Henk_NL, zie voorafgaande reactie van Laura NS. Ik vind al die negativiteit over moderators niet echt op zijn plaats. Zeker niet als ze gewoon proberen te helpen.

Waarom trek je mijn reactie in het negatieve op die manier? Wat ik kort aangeef is dat ik goed begrijp dat men daar op een zeker moment ook met de rug tegen de muur staat en de verantwoordelijkheid haast niet kan nemen. Dat zeg ik o.b.v. aardig wat gesprekken met mensen daar in de afgelopen jaren over ergernissen en frustraties wat betreft onmogelijkheden, grijp dat niet zomaar uit de lucht. 

@Henk_NL het is zeker geen persoonlijke aanval, maar ik vind de reacties m.b.t. moderators behoorlijk negatief. Laura NS escaleerde gisteren en jij meldt een uur later dat de paar NS’ers die praktischer konden escaleren, allemaal verdwenen zijn. Dat had best iets subtieler gekund :wink:

Ik denk dat jij eerder mij moet aanspreken mbt negatieve reacties. Maar ja ik blijf dan ook vinden dat NS hier gewoon behoorlijk over de schreef is gegaan en de reactie van de klantenservice richting WGT kan volgens mij echt niet door de beugel.

Ik heb geen zin om het missiestatement van de NS nogmaals te plaatsen, maar het bedrijf voldoet hier dus absoluut niet aan, zoals uit meerdere topics op dit forum blijkt.

 

Je kan dan 2 dingen doen of het missiestatement verwijderen of telkens hier de kritiek over opvangen. NS kiest duidelijk voor het laatste, want hier zijn al meer topics over geweest. 

@Henk_NLhet is zeker geen persoonlijke aanval, maar ik vind de reacties m.b.t. moderators behoorlijk negatief. Laura NS escaleerde gisteren en jij meldt een uur later dat de paar NS’ers die praktischer konden escaleren, allemaal verdwenen zijn. Dat had best iets subtieler gekund :wink:

Klopt, met de nadruk op praktischer. Het gros van de moderators hier heeft me inmiddels ook wel leren kennen en weet volgens mij best hoe ik die bedoel. 

De moderator van dienst heeft blijkbaar ook geen zin om dit op te pakken. Gisteren en ook vandaag al aangegeven. 

Die zagen de bui waarschijnlijk al hangen. Kan het haast wel begrijpen ook, voor dat salaris en roepende vanuit een externe organisatie zou ik de verantwoordelijkheid ook niet willen dragen. De paar NS’ers die praktischer konden escaleren (Sivan en co) zijn allemaal verdwenen.

Misschien die Sivan eens inhuren om hier zaken op orde te stellen. Of stond ze intern ook met de rug tegen de muur? Heb, na wat inlezen, zo het idee dat het voor haar ook onmogelijk was om met de NS achterhoede constructief te kunnen communiceren. (Kreeg ze überhaupt fatsoenlijk feedback vanuit de NS organisatie?)

(Voortaan bij elke vraag die met ‘data’ te maken heeft direct de fg mailen? Die zal wel een dikkere vinger in de pap hebben.)  

Reageer