beantwoord

NS zakelijk Traject Vrij maandelijks opzegbaar?

• 28 februari 2016
  • 3 reacties
  • 809 Bekeken

Ik heb een NS business card en twijfel over de aanschaf tussen een traject vrij en maand traject vrij abonnement. Bij het traject vrij staat fitst view op de informatiepagina: 'Dagelijks opzegbaar, 1 maand na ingangsdatum'. Dat zou dus betekenen dan ik er niet een heel jaar aan vast zit. Fantastisch, want wellicht verander ik medio dit jaar van baan en werkgever. Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat dit echt klopt. Bedoelt de ns eigenlijk niet: 'dagelijks opzegbaar, 1 maand na ingangsdatum nadat het volledige eerste jaar van het abonnement is uitgediend'. Of is de regeling voor de zakelijke ns klant echt zo veel soepeler dan die voor de particuliere klant?
icon

Beste antwoord door Tochjo 28 februari 2016, 10:25

Inderdaad geldt dat de abonnementen voor NS Business Cards al na een maand op te zeggen zijn en er geen sprake is van een minimale contractduur van een jaar. Voor NS Business Cards zijn dan ook geen aparte maandabonnementen beschikbaar.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Inderdaad geldt dat de abonnementen voor NS Business Cards al na een maand op te zeggen zijn en er geen sprake is van een minimale contractduur van een jaar. Voor NS Business Cards zijn dan ook geen aparte maandabonnementen beschikbaar.
Het antwoord van Tochjo is juist. Je kunt als zakelijke klant geen losse maandabonnementen aanvragen, maar na de eerste maand is het dus maandelijks opzegbaar. Mocht je het straks willen opzeggen, kun je telefonisch contact opnemen met onze zakelijke afdeling (030 751 51 55).
Reputatie 6
Badge +1
Bovendien kan de zakelijke klant het traject iedere dag van de maand wijzigen, terwijl particulieren die wijziging slechts één keer per maand kunnen laten ingaan...

Reageer