beantwoord

Omzetten dal voordeel naar altijd voordeel abonnement

• 4 maart 2015
  • 5 reacties
  • 778 Bekeken

Ik ben sinds kort werkzaam in Utrecht en het is daarom voordeliger om een altijd voordeel abonnement te hebben, omdat ik tijdens de spits reis. Nu wil ik graag dat deze direct ingaat om kosten te besparen. Als ik via mijnns.nl mijn abonnement wil wijzigen, gaat dit pas 10 april in. Ik vroeg me af of er een andere mogelijkheid is, waardoor ik direct met altijd voordeel kan reizen. Bijvoorbeeld door het dal voordeel te beëindigen en altijd voordeel erop te zetten?
Ik heb een dal voordeel abonnement sinds 10 oktober 2014.
icon

Beste antwoord door Charon NS 4 maart 2015, 11:56

Beste SanneB, welkom op het forum! Goed om te lezen dat je al een poging hebt gewaagd om je abonnement via Mijn NS te wijzigen. Ik kijk graag met je mee wat de mogelijkheden zijn. Stuur je NAW-gegevens en kaartnummer in een privébericht, dan kijk ik het voor je na. Een privébericht stuur je door op mijn gebruikersnaam te klikken en hierna voor 'stuur bericht' te kiezen.

Ik heb je topic verplaatst naar 'Abonnementen'.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge
Beste SanneB, welkom op het forum! Goed om te lezen dat je al een poging hebt gewaagd om je abonnement via Mijn NS te wijzigen. Ik kijk graag met je mee wat de mogelijkheden zijn. Stuur je NAW-gegevens en kaartnummer in een privébericht, dan kijk ik het voor je na. Een privébericht stuur je door op mijn gebruikersnaam te klikken en hierna voor 'stuur bericht' te kiezen.

Ik heb je topic verplaatst naar 'Abonnementen'.
Aangezien ik nog geen reactie heb gehad, heb ik inmiddels maar het abonnement op mijn kaart gezet zodat deze 10 april ingaat. Ik wil niet de kans lopen dat het abonnement pas 10 mei in kan gaan, omdat ik te laat ben met het beëindigen van mijn andere abonnement.
Hopelijk kun je alsnog kijken of het mogelijk is dat het abonnement direct ingaat, scheelt mij heel erg veel geld (en het is al duur genoeg)!
Reputatie 7
Badge +4
Een andere moderator, die morgen werkt, kan het beter even oppikken.
Hallo Sanne,

Je kan mij ook even je gegevens doorgeven dan kijk ik het vandaag even voor je na!
Ben je al geholpen door Charon of Marleen, SanneB? Zo niet, schroom niet om dan een van de moderators een privébericht te sturen.

Reageer