beantwoord

omzetting vrij reizen

  • 31 mei 2020
  • 1 reactie
  • 68 Bekeken

Ik heb inmiddels twee vrijreizen kaartjes (ingaande 5 maart, ingaande 5 mei) die ik niet kan gebruiken ivm corona. Kan ik daar andere kaartjes voor krijgen?

icon

Beste antwoord door Tochjo 31 mei 2020, 10:21

Als u even rechtstreeks contact opneemt met de klantenservice, dan krijgt u voor de eerste, verlopen, Keuzedag een couponcode die u kunt gebruiken voor een reis later in het jaar. Voor de Keuzedag die op 5 mei inging, kunt u dat doen nadat deze verlopen is. Voor de resterende Keuzedagen dit jaar, met een ingangsdatum na 18 mei, geldt dat zij automatisch heel 2020 geldig zullen zijn.

NS heeft het liefst dat u digitaal contact opneemt, door met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Telefonisch contact opnemen kan ook; de klantenservice is bereikbaar op nummer 030-7515155.

Houd er rekening mee dat het lang kan duren voordat u een reactie krijgt, aangezien de klantenservice het druk heeft met mensen die dezelfde vraag hebben als u.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Als u even rechtstreeks contact opneemt met de klantenservice, dan krijgt u voor de eerste, verlopen, Keuzedag een couponcode die u kunt gebruiken voor een reis later in het jaar. Voor de Keuzedag die op 5 mei inging, kunt u dat doen nadat deze verlopen is. Voor de resterende Keuzedagen dit jaar, met een ingangsdatum na 18 mei, geldt dat zij automatisch heel 2020 geldig zullen zijn.

NS heeft het liefst dat u digitaal contact opneemt, door met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Telefonisch contact opnemen kan ook; de klantenservice is bereikbaar op nummer 030-7515155.

Houd er rekening mee dat het lang kan duren voordat u een reactie krijgt, aangezien de klantenservice het druk heeft met mensen die dezelfde vraag hebben als u.

Reageer