beantwoord

Onbekende afschrijving

• 30 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 216 Bekeken

Hoi,

Er is door NS een bedrag van 7,70 afgeschreven, wegens abonnementskosten. Ik heb naar mijn weten zelf alleen een studenten-abonnement, en heb geen idee waar deze kosten vandaan komen. Valt dat ergens terug te zien?
icon

Beste antwoord door Thomas NS 30 augustus 2017, 12:24

Hallo Lieke0311 en welkom op het NS Serviceforum.

Het is mogelijk dat er iets langer dan een maand tussen het huurmoment en de OV-fietsfactuur zit, ook al komt dit niet heel vaak voor. Fijn dat je de kosten in ieder geval kunt plaatsen nu.
@Momo Dit verzoek loopt al een tijdje, ik zal het nogmaals onder de aandacht brengen. Vind het namelijk ook vreemd dat deze duidelijkheid niet in de afschrijving zelf staat.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Hallo Lieke0311 en welkom op het NS Serviceforum.

Het is mogelijk dat er iets langer dan een maand tussen het huurmoment en de OV-fietsfactuur zit, ook al komt dit niet heel vaak voor. Fijn dat je de kosten in ieder geval kunt plaatsen nu.
@Momo Dit verzoek loopt al een tijdje, ik zal het nogmaals onder de aandacht brengen. Vind het namelijk ook vreemd dat deze duidelijkheid niet in de afschrijving zelf staat.
Misschien een OV Fiets gehuurd of in het weekend gereisd, terwijl je een studentenOV voor doordeweeks hebt?

Een ruime maand daarvoor idd een OV Fiets gehuurd, is die afschrijving dan zo laat?
Reputatie 7
Badge +2
€7.70 is 2 x €3.85 en €3.85 is het bedrag voor een OV fiets.
Het zou nou toch eens handig zijn wanneer er in de omschrijving bij de afschrijving OV fiets komt te staan, zeker nu NS al een tijdje geen factuur hiervoor verstuurd (die moet je maar zelf opzoek in MijnNS).
Reputatie 1
Misschien een OV Fiets gehuurd of in het weekend gereisd, terwijl je een studentenOV voor doordeweeks hebt?

Reageer