beantwoord

onbekende fout besteld

  • 22 september 2019
  • 1 reactie
  • 81 Bekeken

Ik probeer een dalvoordeel abbonoment te bestellen maar ik krijg de fout melding: Onbekende fout bij het ophalen van uw gegevens. Probeer nogmaals door de pagina te herladen.

herladen helpt niks. hoe komt dit probleem?
icon

Beste antwoord door MoDe 22 september 2019, 19:10

Wat het probleem is zou ik niet weten, maar kan om een storing gaan.
Je zou contact op kunnen nemen met de NS klantenservice telefonisch, via Facebook, Twitter of chat. Zij kunnen met jou meekijken en eventueel de bestelling voor je regelen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Wat het probleem is zou ik niet weten, maar kan om een storing gaan.
Je zou contact op kunnen nemen met de NS klantenservice telefonisch, via Facebook, Twitter of chat. Zij kunnen met jou meekijken en eventueel de bestelling voor je regelen.

Reageer