Dag allemaal,
Gisteren zag ik dat er twee keer een voordeeluren abonnement wordt afgeschreven van mijn bankrekening (augustus/september). Eentje kan ik herleiden, de tweede (nog) niet. Klantenservice gebeld, maar die zeggen me niet te kunnen helpen:
- Factuur opsturen kan niet want dan moeten ze toestemming hebben van degene die een machtiging voor mijn bankrekening heeft (maar diegenen die dat naar mijn weten zouden kunnen hebben, hebben geen facturen in hun "MijnNS”
- Daarom geen eens toegekomen aan vraag over inzicht in uitstaande machtigingen voor mijn bankrekening
- Manager spreken kan niet
- Storneren via bank ben ik al te laat mee (dan zou NS zelf wel met een reactie komen)
Kortom ernstig Kafka moment.
Iemand een idee hoe ik die info van NS kan lospeuteren?
Beste antwoord door Denice NS
In dit geval is roelofvredeveld niet zelf de contractant en kan daarom ook de facturen niet inzien. Inmiddels is in elk geval wel duidelijk voor wie beide afschrijvingen waren. Het issue dat één van de contractanten de facturen niet kan inzien zal met de betreffende contractant via onze Klantenservice opgelost moeten worden.