beantwoord

onduidelijk waarvoor er automatisch 50 euro van mijn rekening wordt afgeschreven

• 28 april 2017
  • 2 reacties
  • 155 Bekeken

Reputatie 1
Beste NS,
Het is mij onduidelijk waarom u 50 euro van mijn rekening afschrijft. Ik heb de automatische incasso ongedaan gemaakt, maar nu wilt u toch dat ik hem betaal. Ik kan u telefonisch niet bereiken.
icon

Beste antwoord door Denice NS 28 april 2017, 14:34

Hi Anneke,

Heb je misschien een Dal Voordeel abonnement of heb je deze wellicht afgelopen jaar voor iemand anders betaald? De verlenging van dit abonnement gaat automatisch en hiervoor incasseren we automatisch € 50. We incasseren van de rekening die is gebruikt bij het bestellen van het abonnement. Je ontvangt hier enkele weken voor de verlengdatum van het abonnement en op de dag van de verlenging van het abonnement per e-mail (indien je e-mailadres bekend is) of per brief (belangrijk dat het juiste postadres natuurlijk bekend is) een bevestiging van. Indien dit je niks zegt wil ik je adviseren contact met ons op te nemen via 030-7515155 (lokaal tarief) of een bericht te sturen via Twitter, Facebook of Live Chat zodat we de situatie inhoudelijk kunnen bekijken en beoordelen.
Bekijk origineel

2 reacties

Hi Anneke,

Heb je misschien een Dal Voordeel abonnement of heb je deze wellicht afgelopen jaar voor iemand anders betaald? De verlenging van dit abonnement gaat automatisch en hiervoor incasseren we automatisch € 50. We incasseren van de rekening die is gebruikt bij het bestellen van het abonnement. Je ontvangt hier enkele weken voor de verlengdatum van het abonnement en op de dag van de verlenging van het abonnement per e-mail (indien je e-mailadres bekend is) of per brief (belangrijk dat het juiste postadres natuurlijk bekend is) een bevestiging van. Indien dit je niks zegt wil ik je adviseren contact met ons op te nemen via 030-7515155 (lokaal tarief) of een bericht te sturen via Twitter, Facebook of Live Chat zodat we de situatie inhoudelijk kunnen bekijken en beoordelen.
Badge +3
TIP: Als dit om een verlenging van een Dal Voordeel abonnement gaat kan je dit (met opzegtermijn van 1 maand) opzeggen. De ongebruikte maanden krijg je dan terug.

Als je dit telefonisch doet (NS is 24 uur per dag bereikbaar +31 30 751 5155) doen ze je meestal een aanbieding om toch te verlengen, maar dan voor € 29,- per jaar.

Reageer