Onjuiste informatie op uw site

• 25 juli 2015
  • 3 reacties
  • 130 Bekeken

Ik wil graag een abonnement wijzigen en op de site van Mijn NS lees ik de volgende informatie: 'U kunt ons telefonisch bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Wij staan dag en nacht voor u klaar.' Ik bel om 08.30 uur. Wanneer ik na 15 minuten eindelijk een medewerkers spreek vertelt die me dat ik na 10 uur nogmaals moet terugbellen omdat de medewerkers die abonnementen kunnen wijzigen dan pas aanwezig zijn. Behalve ergernis, 15 minuten tijdverlies en telefoonkosten levert me dat ook de vraag op: waarom meldt u deze infomatie niet op uw site?

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Dat moet dan inderdaad gecorrigeerd worden.

Als ik op Mijn NS kijk bij Mijn Producten krijg ik overigens de indruk dat veel ook daar kan worden gewijzigd: klassewissel, bijabonnement of extra optie erbij, maar ook overstappen naar een nieuw abonnement. Maar niet het helemaal opzeggen.
Reputatie 1
Badge
Inderdaad beetje vreemd. Hoewel ik vermoed, dat dit tijdelijk is vanwege vakantie van de betreffende vaste medewerkers.
Hallo Robin2! Wat vreemd dat je niet geholpen kon worden. In principe zijn er altijd medewerkers aanwezig die een abonnement kunnen wijzigen, maar wellicht dat dit vanochtend net niet het geval was. Excuses daarvoor. Via MijnNS kan je een wijziging zelf doorgeven, maar anders mag je mij ook een priv├ębericht sturen met je NAW-gegevens, kaartnummer, IBAN en e-mailadres + de wijziging die je precies wilt doen. Je kan ook opnieuw contact opnemen met de telefonische Klantenservice of via Twitter (@NS_online).

P.S. Ik heb je topic naar het subforum Abonnementen verplaatst.

Reageer