beantwoord

Onterecht doorberekende kosten stalling op rekening

• 10 september 2019
  • 4 reacties
  • 135 Bekeken

Ik zie op mijn factuur dat ik op 19 augustus ben ingecheckt in de fietsenstalling op Station Schiedam.
Dat is correct. Ik heb de andere dag op 20 augustus echter gewoon weer op diezelfde fiets uitgecheckt en ben gezellig naar huis gefietst. Ik wordt echter belast tot 29 augustus. Ik heb op 29 augustus inderdaad ingecheckt, maar ik heb mijn fiets in die tussentijd NIET tien dagen op het station laten staan. Ik zou graag mijn € 4.00 kosten weer terug willen hebben.
icon

Beste antwoord door Laura NS 11 september 2019, 11:03

Hoi Neffie,

Zou je op de link willen klikken die Jouke NS heeft gestuurd? Daarna kun je kiezen voor de optie: Chat met NS. Het kan, zoals gezegd, even duren, maar mijn collega's kunnen dit wel voor je oplossen. Geduld is in dit geval even een schone zaak.

Chat

Elke dag van 7.00 uur - 23.00 uur
Chat met NS
Bekijk origineel

4 reacties

Wat opvallend dat je voor al deze dagen betaald hebt, Neffie. Dat lijkt me niet correct. Mijn collega's van de Klantenservice zoeken dit graag voor je uit. Kun je ze benaderen via Sociale Media of de Live Chat? We hebben het helaas wel druk dus het kan even duren voordat je reactie krijgt.
Wat opvallend dat je voor al deze dagen betaald hebt, Neffie. Dat lijkt me niet correct. Mijn collega's van de Klantenservice zoeken dit graag voor je uit. Kun je ze benaderen via Sociale Media of de Live Chat? We hebben het helaas wel druk dus het kan even duren voordat je reactie krijgt.
Dat heb ik gisteren tevergeefs telefonisch geprobeerd. Negen minuten aan de telefoon gehangen waarmee ik dus bijna nog een keer een aantal euro kwijt ben geraakt. Ik heb opgehangen. De administratie van de NS begint me een beetje op de zenuwen te werken, want dit is de derde keer dat er een fout wordt gemaakt die mij geld kost en waar ik achteraan moet om het recht te breien. En dat terwijl ik pas twee maanden gebruik maak van de diensten van de NS. Dat vind ik weinig hoopvol voor de toekomst. 😞
Hoi Neffie,

Zou je op de link willen klikken die Jouke NS heeft gestuurd? Daarna kun je kiezen voor de optie: Chat met NS. Het kan, zoals gezegd, even duren, maar mijn collega's kunnen dit wel voor je oplossen. Geduld is in dit geval even een schone zaak.

Chat

Chat met NS
Hoi Neffie,

Chat

Chat met NS

Hoi,
Heb ik ook gedaan. Idd, veel geduld is een vereiste. 09.42 gepost en 15.26 een antwoord ontvangen.
Waarop ik nu dus weer gereageerd heb. Wordt een proces van dagen...;-)

Reageer