Onzin in mailing van NS

• 12 september 2017
  • 6 reacties
  • 137 Bekeken

Badge +3
Vandaag kreeg ik van NS een e-mail met informatie over de verlenging van mijn Voordeelurenabonnement. In de e-mail staat het volgende:

Hoezo kan ik mijn abonnement na het eerste jaar opzeggen? Ik heb het abonnement al jaren en het is een abonnement dat steeds voor een jaar verlengd wordt en niet met een maand.
Verder kan ik dit abonnement helemaal niet wijzigen. Ik kan het hooguit beëindigen.

Ik vind het onbegrijpelijk dat NS zulke onduidelijke e-mails stuurt. Blijkbaar is er een standaardtekst die er altijd wordt ingezet. Ongeacht of die van toepassing is voor het abonnement dat wordt afgenomen.

Graag aandacht hiervoor. Dit lijkt nergens op.

Wel opvallend overigens dat NS voor dit abonnement blijkbaar wel in staat is om bijna twee maanden voordat het verlengde abonnement ingaat in staat is een factuur via de e-mail te verzenden maar dat niet meer kan wanneer het om de facturen van de OV-fiets gaat.

6 reacties

Hoi iMark, dit is inderdaad een standaard mail. Ik begrijp dat je dat dit in jouw situatie niet echt passend is en zal dit aankaarten bij de betreffende afdeling. Wat hierin de mogelijkheden zijn durf ik niet aan te geven.
Badge +3
Haha, wel grappig inderdaad als het om een sinds 2011 niet meer nieuw te koop VDU gaat.

Gewoon ter kennisgeving aannemen. Denk dat de meeste mensen met een VDU het wel snappen dat ze per maand kunnen opzeggen. 😃
Een standaardmail moet gewoon worden aangepast als de tekst niet passend is voor een abonnement.
Naar mijn weten zijn er nog een hele hoop VDU houders en een tekst aanpassen is echt zo gebeurd.
Hoi iMark, dit is inderdaad een standaard mail. Ik begrijp dat je dat dit in jouw situatie niet echt passend is en zal dit aankaarten bij de betreffende afdeling. Wat hierin de mogelijkheden zijn durf ik niet aan te geven.

Mij lijkt het niet zo lastig om de inhoud van de mail aan te passen.
Badge +3
Het maakt op mij een ongeïnteresseerde en onprofessionele indruk. Als bedrijf wil je een dergelijke uitstraling niet. Vandaar mijn klacht tevens verbeteringskans.
Uurtje factuurtje ..... 🆒

Reageer