beantwoord

Op vertoon van NS-abonnement met korting auto huren bij Hertz?

• 20 juni 2018
  • 7 reacties
  • 434 Bekeken

Badge +3
Op de website van Hertz staat dat houders van verschillende NS-abonnementen met 15% korting een auto kunnen huren bij Hertz. Dat gebeurt volgens Hertz op vertoon van een geldig abonnement:

Bron: https://

Mijn abonnement staat op een OV-chipkaart. Hoe gaat Hertz in de praktijk controleren welk abonnement er op mijn OV-chipkaart staat? Iedereen met een persoonlijke OV-chipkaart met het NS-logo kan wel zeggen dat er een abonnement op de kaart staat.
icon

Beste antwoord door Nathan NS 20 juni 2018, 14:02

Telefoontje gekregen van Hertz. De tekst wordt aangepast. Dank je wel iMark voor het aankaarten van de foutieve informatie! 😃
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hertz kan dat niet controleren, maar ik vraag me af hoe recent deze informatie is. De NS- of OV-Jaarkaart bestaat al langniet meer, de Jaartrajectkaart heet nu TrajectVrij en deVoordeelurenkaart is ook al jaren niet meer verkrijgbaar, al hebben velen die dan nog weer wel. Maandnetkaart? Once upon a time.
Hertz-korting bestaat al wat jaren niet meer dacht ik ja. Ben het ook wel eens tegengekomen op bepaalde plekken en heb er toen intern naar gevraagd.

Zou m’n maandnetkaart graag terug willen 😀
Reputatie 4
Hoi iMark!

Ik heb zonet gebeld met Herz autoverhuur, en zij gaven aan niet te kunnen controleren wat er op een OV-chipkaart staat. Er werd ook aangegeven dat de sectie site verouderd zou zijn, dit wordt doorgegeven aan de afdeling marketing van Herz. Ik word z.s.m. teruggebeld en wanneer ik meer te horen krijg laat ik het aan je weten!
Badge +3
De CDP-code 590185 steeds werkt nog steeds. En Hertz noemt NS nog steeds als partner op de website. Maar dat laatste schijnt verouderde informatie te zijn.

Er zijn blijkbaar meer grote bedrijven die niet bijster goed bijhouden wat er op hun website staat.
Reputatie 7
Badge +4
Nou, dat had me flink kunnen besparen. 😉
Badge +3
@Thom
Ik heb ook nog een meer dan 15 jaar oude maar werkende CDP-code van Greenwheels. En met een lidmaatschap van de ANWB kun je ook korting krijgen bij Hertz.
Reputatie 4
Telefoontje gekregen van Hertz. De tekst wordt aangepast. Dank je wel iMark voor het aankaarten van de foutieve informatie! 😃

Reageer