Ophalen beëindiging bij emigratie

• 2 oktober 2014
  • 5 reacties
  • 295 Bekeken

Beste NS,
Een jaar geleden heb ik bij emigratie naar het buitenland mijn voordeeluren abonnement opgezegd. Deze was echter niet doorgekomen, en onlangs kreeg ik een rekening voor het nieuwe jaar. Ik heb het abonnement alsnog telefonisch opgezegd, en de bevestiging gekregen dat dit gelukt was. Echter, nu ontving ik een brief dat ik voor het definitief beëindigen van het abonnement langs een NS automaat moet, om daar het voordeeluren abonnement van mijn chipkaart af te halen. En dit moet voor 15 oktober. De automaten staan echter alleen in Nederland, en daar woon ik al een jaar niet meer. Ik kom ook pas in November weer een weekendje naar NL, dus kan absoluut niet voor 15 oktober met mijn kaart langs een NS automaat. Wat nu?

5 reacties

Welkom op het Serviceforum, Z04103. Inderdaad is het nodig om met je OV-chipkaart langs een automaat te gaan voor de beëindigen, anders kan je namelijk doorreizen met korting. Nu begrijp ik dat jij dat geëmigreerd zijnde niet snel zal doen. Daarom stuur ik je een privébericht, zodat het alsnog beëindigd kan worden zonder het op te hoeven halen. Ik verplaats dit topic naar 'abonnementen', tevens pas ik de titel iets aan zodat het goed vindbaar is.
Beste Bart, same problem here, al gebeld met je collega T. Bakker van klantenservice, die wil het niet begrijpen dat ik geëmigreerd en niet meer in NL woon..... Zou jij mij hier ook mee kunnen helpen? Groet, Tjeerd
Dag Tjeerd,
Bart heeft mij heel goed geholpen, dus hopelijk kan hij ook jou helpen! Gelukkig zijn er toch nog een paar mensen bij NS die van zaken weten (het heeft mij ook even gekost om het hele probleem op te lossen ;-))
Succes!!
Z.
Beste Z04103, hahaha, dankjewel, we zullen zien, NS een beetje kennende..... Groet, Tjeerd
Tjeerd, kan je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens en kaartnummer? Dan gaan we naar een oplossing kijken.

Reageer