beantwoord

Ophalen bestelling

  • 13 August 2022
  • 3 reacties
  • 229 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Zojuist, na bericht in mail, geprobeerd de NS kids vrij proberen te activeren op een bestaande ov kaart bij een kaartautomaat. Ik heb de ov kaart gestand en gedrukt op ophalen bestelling. Vervolgens kreeg ik het volgende bericht te zien. Out of memory while expanding memory stream. 

Ik heb daarna het weer geprobeerd en toen kreeg ik het bericht dat er geen bestellingen meer waren om af te halen. 

Mijn vraag is of het gelukt is om het abonnement kids vrij nu op de ov kaart te activeren?

icon

Beste antwoord door Daniël NS 13 August 2022, 15:37

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6

Hey ELS k. Welkom bij de NS Community.

Helaas kunnen we hier niet zien wat de status van je product is. Ik raad je aan om met onze klantenservice contact op te nemen om er achter te komen of het nu goed staat.

Badge +3

Vervolgens kreeg ik het volgende bericht te zien. Out of memory while expanding memory stream. 

Ik heb daarna het weer geprobeerd en toen kreeg ik het bericht dat er geen bestellingen meer waren om af te halen. 

Mijn vraag is of het gelukt is om het abonnement kids vrij nu op de ov kaart te activeren?

Welkom @ELS k, en dat is inderdaad een nieuwe @Henk_NL ?

Je kunt inzien wat er op de kaart staat via een Mijn OV-chip account https://www.ov-chipkaart.nl/mijn-ov-chip/kaartinformatie.htm of bij een servicepunt (supermarkt e.d.)

dat is inderdaad een nieuwe @Henk_NL ?

Tsja, bugje in de software, exception niet netjes afgevangen. Iets dat incidenteel voorkomt. Zou men door moeten zetten naar het team dat over de automaat gaat, weet niet precies wie daar nog op zitten. 

Reageer