beantwoord

Ophalen bestelling beeindiging abonnement: waarom alleen aan NS kaartautomaat?

• 16 april 2018
  • 4 reacties
  • 438 Bekeken

Reputatie 7
Badge
En niet bij OV chip automaat, waar je wel andere NS bestellingen kunt ophalen..?? Nu 15 km verder rijden 😞
icon

Beste antwoord door Iris NS 17 april 2018, 12:08

Dan begrijp ik je veronderstelling inderdaad. Balen dat je hierdoor naar een andere automaat gereden bent. Ik neem aan dat dit dan bij OV-chipkaart valt onder "Webwinkelbestelling ophalen". Dit zou bij elke OV-chipkaartautomaat mogelijk moeten zijn namelijk.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge
Hmm. Ik hoor net van de buuf (die ik naar Boxtel had gereden),dat AH al eerder bij Translink had gemeld dat de gele automaat " rare dingen" doet. Is dit storing of beleid?
Bij een OV-chipkaartautomaat zou je deze bestelling ook moeten kunnen ophalen. Heb je het al geprobeerd?
Reputatie 7
Badge
Het lukte niet, en op de websitestaat: ~
Op deze locatie kun je:
Automatisch opladen aanvraag/wijziging (automaat)
Ophalen keuzedagen 60+ (NS)
Reizen op Saldo (NS) activeren
Saldo controleren
Saldo deblokkeren
Saldo opladen – betaal met PIN-pas
Studentenreisproduct ophalen of stopzetten
Webwinkelbestelling ophalen
.
Het "gewone bestelling ophalen" of "abonnement stopzetten" wordt niet genoemd bij een locatie waar een OV-chipkaartautomaat staat.
Dan begrijp ik je veronderstelling inderdaad. Balen dat je hierdoor naar een andere automaat gereden bent. Ik neem aan dat dit dan bij OV-chipkaart valt onder "Webwinkelbestelling ophalen". Dit zou bij elke OV-chipkaartautomaat mogelijk moeten zijn namelijk.

Reageer