beantwoord

ophalen bestelling maandabonnement vast traject

  • 29 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 63 Bekeken

Ik heb een NS maandabonnement gekocht en die moet ik nog ophalen bij een OV automaat. zojuist diverse malen geprobeerd, maar ik blijf de melding krijgen dat het ophalen mislukt is. Ik moet dit abonnement vrijdag gaan gebruiken.

icon

Beste antwoord door Maxime NS 29 oktober 2019, 12:10

Hallo Lisanne1971, welkom op de NS Community.

Wat gek dat het ophalen niet lukt! Bij ‘ophalen bestelling’ is je abonnement wel zichtbaar?

 

 

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Lisanne1971, welkom op de NS Community.

Wat gek dat het ophalen niet lukt! Bij ‘ophalen bestelling’ is je abonnement wel zichtbaar?

 

 

Ja daar staat hij wel, maar als ik bij de automaat druk op ‘ophalen bestellingen’  krijg ik de melding dat het ophalen mislukt is.

Reputatie 7
Badge +3

Je zou het bij een andere automaat of morgen kunnen proberen. 

Er stond in de mail over de bestelling ook niet dat je het pas per 1 november kan ophalen, toch? Het spijt me dat het nu niet lukt! Wil je het op een later moment nog eens proberen? Als je wil dat er iemand naar je bestelling kijkt, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice

Reageer