beantwoord

OPhalen keuzedag

  • 24 oktober 2017
  • 6 reacties
  • 199 Bekeken

Waarom kan ik mijn keuzedag niet ophalen??
Nummer: 3528 0434 0205 2549
icon

Beste antwoord door Thomas NS 24 oktober 2017, 19:06

Hallo J.G. van Gils en welkom op het NS Serviceforum.

Er kunnen verschillende oorzaken ten grondslag liggen aan dit probleem, zoals Thom aan heeft gegeven is dit telefonisch met onze Klantenservice na te gaan (tel. 030 7515155). Het is namelijk mogelijk dat deze Keuzedag al op jouw kaart is gekomen, maar dat zou alleen een medewerker met jouw persoonsgegevens kunnen bevestigen. Twitter heeft overigens (openbaar) een deadline van 15 minuten, dus ik hoop dat je snel antwoord hebt! Als je ons een privébericht hebt gestuurd, krijg je binnen 1 uur antwoord.
Bekijk origineel

6 reacties

Twitter duurt toch wel lang - daarom maar langs deze weg.
Reputatie 7
Badge +4
Heeft u het geprobeerd met 'Ophalen keuzedag' op het NS-automaat? Als u Mijn NS heeft, is het op te zoeken of u er nog recht op heeft of niet.

Het is beter dat u uw nummer even weghaalt.
Ja, natuurlijk - hoe zou ik die anders ophalen?
En op de site mijnNS staat dat ik nog een dag heb die ik voor 27/10 moet gebruiken.
Reputatie 7
Badge +4
Als dat niet lukt, moet Klantenservice het oplossen, die kunnen overal bij.


De snelste manier is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het middels onderstaande kanalen sneller.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact
.
Reputatie 7
Hallo J.G. van Gils en welkom op het NS Serviceforum.

Er kunnen verschillende oorzaken ten grondslag liggen aan dit probleem, zoals Thom aan heeft gegeven is dit telefonisch met onze Klantenservice na te gaan (tel. 030 7515155). Het is namelijk mogelijk dat deze Keuzedag al op jouw kaart is gekomen, maar dat zou alleen een medewerker met jouw persoonsgegevens kunnen bevestigen. Twitter heeft overigens (openbaar) een deadline van 15 minuten, dus ik hoop dat je snel antwoord hebt! Als je ons een privébericht hebt gestuurd, krijg je binnen 1 uur antwoord.

Reageer