Maandag heb ik een NS Flex-abonnement afgesloten en kort daarna ontving ik een bevestigingsmail waarin stond dat ik mijn product kon ophalen bij een ophaalautomaat. Vandaag wilde ik mijn product ophalen, maar het stond er niet bij. Heb je enig idee waarom dit zou kunnen zijn?
ophalen product
Beste antwoord door Robert B
Nee, ik had nog geen ander NS Flex-abonnement. Ik had mijn studentenreisproduct erop staan. In de app zie ik al NS Flex Dal Voordeel staan, maar wanneer ik incheck, staat er dat ik het volle tarief betaal.
Ah, dan staat Reizen op Rekening (NS Flex) inderdaad niet op je kaart.
Neem contact op met de Klantenservice (telefoon, chat, X of Facebook) om te kijken wat er mis gaat, want die bestelling zou gewoon klaar moeten staan op het moment dat je die bevestigingsmail krijgt.
Zie ook https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-vergeten-abonnement.html voor gemiste korting van (maximaal 3) gemaakte reizen op voltarief.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.