beantwoord

ophalen product

  • 26 January 2024
  • 7 reacties
  • 115 Bekeken

Maandag heb ik een NS Flex-abonnement afgesloten en kort daarna ontving ik een bevestigingsmail waarin stond dat ik mijn product kon ophalen bij een ophaalautomaat. Vandaag wilde ik mijn product ophalen, maar het stond er niet bij. Heb je enig idee waarom dit zou kunnen zijn?

icon

Beste antwoord door Robert B 26 January 2024, 19:51

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Had je al een flex abonnement op de kaart en heb je deze gewijzigd, dan staat er niets klaar bij de automaat. Voor wijzigingen binnen flex hoef je niet meer naar een automaat.

Reputatie 7
Badge +1

Je had hiervoor geen Flex abonnement?? (dus ook geen Flex-basis??) Als je al een bestaand abonnement heeft dan wordt een wijziging direct doorgevoerd. Alleen als je op saldo reisde en nu op Flex bent overgegaan zou je dat moeten ophalen.

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Had je al Flex Basis? Dan hoef je niet naar een automaat. Als het Flex abonnement in Mijn NS staat is het in orde.

Had je nog geen NS Flex en heb je een ingangsdatum in de toekomst gekozen? Dan kan je het vanaf die dag ophalen, daar krijg je nog een e-mail over.

Nee, ik had nog geen ander NS Flex-abonnement. Ik had mijn studentenreisproduct erop staan. In de app zie ik al NS Flex Dal Voordeel staan, maar wanneer ik incheck, staat er dat ik het volle tarief betaal.

Badge +3

Nee, ik had nog geen ander NS Flex-abonnement. Ik had mijn studentenreisproduct erop staan. In de app zie ik al NS Flex Dal Voordeel staan, maar wanneer ik incheck, staat er dat ik het volle tarief betaal.

Ah, dan staat Reizen op Rekening (NS Flex) inderdaad niet op je kaart.

Neem contact op met de Klantenservice (telefoon, chat, X of Facebook) om te kijken wat er mis gaat, want die bestelling zou gewoon klaar moeten staan op het moment dat je die bevestigingsmail krijgt.

Zie ook https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-vergeten-abonnement.html voor gemiste korting van (maximaal 3) gemaakte reizen op voltarief.

Reputatie 7
Badge +3

Nee, ik had nog geen ander NS Flex-abonnement. Ik had mijn studentenreisproduct erop staan. In de app zie ik al NS Flex Dal Voordeel staan, maar wanneer ik incheck, staat er dat ik het volle tarief betaal.

Als je ‘vol tarief’ ziet staan dan staat flex er nog niet op. Wanneer zou flex ingaan?

Badge +3

Neem sowieso contact op met de klantenservice als je daarvoor een SRP had, want dan zou Dal Voordeel een jaar lang gratis zijn.

https://www.ns.nl/studenten/afgestudeerd

Reageer