beantwoord

opladen gratis-reizen-dag

• 12 april 2017
  • 2 reacties
  • 123 Bekeken

Ons plan: op maandag 3 april van Roosendaal (vertrek 10:27) naar Deventer met gebruik van vrij-reizen-kaartje. Echter: op geen van de drie automaten bleek opladen mogelijk. Ook aan het loket niet: volgens NS-medewerker een storing; kon daar verder niets aan doen (behalve melden aan NS). Kunnen wij het het geld (€ 14 p.p.) terugkrijgen (met uiteraard vervallen van vrij-reizen-dag)? Zoja, hoe?
icon

Beste antwoord door Denice NS 12 april 2017, 13:02

Welkom op het Serviceforum, Henk! :)

Vervelend dat je extra kosten hebt gemaakt omdat je je Keuzedag niet kon opladen vorige week maandag 😞 Zoals Slidestops al aangeeft is de snelste manier om restitutie aan te vragen telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief). Je mag, indien je nog geen contact hebt opgenomen, mij ook via het forum een privébericht sturen. Dit kan je doen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. Ik ontvang dan graag je postcode, huisnummer, naam, geboortedatum en OV-chipkaartnummer. Ik wil je wel meegeven dat de doorlooptijd via het forum langer is omdat ik niet elke dag op het forum aanwezig ben.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Je kunt het best direct met de klantenservice contact opnemen op 030-7515155. Houd dan even de ov-chipkaarten bij de hand. Een medewerker kan dan direct meekijken. Zo kun je het het snelst regelen, succes!
Welkom op het Serviceforum, Henk! :)

Vervelend dat je extra kosten hebt gemaakt omdat je je Keuzedag niet kon opladen vorige week maandag 😞 Zoals Slidestops al aangeeft is de snelste manier om restitutie aan te vragen telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief). Je mag, indien je nog geen contact hebt opgenomen, mij ook via het forum een privébericht sturen. Dit kan je doen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. Ik ontvang dan graag je postcode, huisnummer, naam, geboortedatum en OV-chipkaartnummer. Ik wil je wel meegeven dat de doorlooptijd via het forum langer is omdat ik niet elke dag op het forum aanwezig ben.

Reageer