beantwoord

Opnieuw aanvragen van Dal Voordeel 24 uur na foute betaling lukt niet. Aanbieding verloopt vandaag!

  • 3 augustus 2014
  • 6 reacties
  • 143 Bekeken

Ik heb een Dal voordeel abbonnement proberen aan te vragen op mijn persoonlijke OV chipkaart. Mijn bankrekening bleek toch nog niet geactiveerd re zijn. Krijg nu de boodschap: "U kunt het product niet combineren met de andere producten op uw OV-chipkaart".
Gebeld, en klantenservice zei me dat het 24 geblokkeerd blijft staan. Probeer het na 24 uur weer. Dit heb ik gedaan, maar nu (ruim 30 uur later), lukt het nog steeds niet. En de aanbieding van 50E voor 29E verloopt vandaag.
Ik hoop dat als ik morgen opbel, dat ik de aanbieding nog wel krijg, want ik vind dit echt geen stijl.
m vr.gr
Anouschka
icon

Beste antwoord door Leny NS 4 augustus 2014, 11:08

Lonieke, welkom op het forum. Goed om te lezen dat het nu wel gelukt is. Normaliter kan je na 24 uur opnieuw een bestelling plaatsen, maar het kan weleens voorkomen dat je pas na 48 uur een abonnement kan bestellen. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'abonnementen'. Groet, Leny
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge
No panic.
De actie is verlengd tot 31/12:

http://www.ns.nl/reizigers/producten/abonnementen/weekend-vrij.html
Reputatie 4
Badge
No panic.
De actie is verlengd tot 31/12:

http://www.ns.nl/reizigers/producten/abonnementen/weekend-vrij.html


sorry, ik zie nu dat u een ander abonnement bedoelt, namelijk dalvoordeel.

Daar is geen actie voor genoemd. Die actie is al voorbij. Excuses voor de verwarring.
Reputatie 4
Badge
Ik ontdek dat twee verschillende websitepagina's zijn:

http://www.ns.nl/reizigers/producten/abonnementen/dal-voordeel.html
Hierop staat geen actie genoemd.

Op: http://www.ns.nl/reizigers/blind/abonnementen/dal-voordeel-spdwzomer.html
staat de actie nog wel genoemd.

Raar.

Je zou kunnen overwegen om gewoon een extra OV-chipkaart te nemen tijdens de bestelprocedure. Die is gratis.
Het is vanochtend eindelijk gelukt en wel met het kortingsbedrag. Het zou leuk zijn als de helpdesk telefonisch de juiste informatie gaf. het was dus eerder 48 uur dan 24 uur. En 10+ keer proberen. Extreem irritant! Maar ik ben blij dat het gelukt is. tks John voor het meedenken!
Reputatie 4
Badge
mooi dat het gelukt is!
Badge
Lonieke, welkom op het forum. Goed om te lezen dat het nu wel gelukt is. Normaliter kan je na 24 uur opnieuw een bestelling plaatsen, maar het kan weleens voorkomen dat je pas na 48 uur een abonnement kan bestellen. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'abonnementen'. Groet, Leny

Reageer