beantwoord

Opnieuw opstarten abonnement onvindbaar

• 1 juli 2020
  • 5 reacties
  • 95 Bekeken

Reputatie 2

Geachte NS

Ik wilde mijn abonnement voor 65 plus opnieuw opstarten, doch op de website van ns is niets te vinden.

Het gaat om klassieke abonnementen van 65 plus.

Vr gr

icon

Beste antwoord door Denice NS 1 juli 2020, 14:54

Als je nu NS Flex hebt en je wilt een klassiek (op saldo) abonnement dien je eerst via onze Klantenservice het NS Flex abonnement te beëindigen. Pas daarna is het mogelijk om weer een klassiek abonnement op je kaart te zetten :smile:

Bekijk origineel

5 reacties

Ik begrijp dat je je vorige abonnement hebt opgezegd? Of wellicht bent overgestapt naar NS Flex?

Als je bent overgestapt naar NS Flex kan je deze via Mijn NS aanpassen naar bijvoorbeeld NS Flex Dal Voordeel voor € 5. Je kan hier echter geen Keuzedagen bij afsluiten. Indien je terug wilt naar een klassiek Dal Voordeel met Keuzedagen dien je NS Flex eerst te beëindigen. Dit kan je doen via onze Klantenservice

Indien je niet bent overgestapt naar NS Flex maar je oude abonnement alleen hebt opgezegd, kan je via onze webshop een nieuw abonnement afsluiten.

Reputatie 6
Badge +1

Op de nieuwe abonnementspagina's is de vermelding van de 65+ korting niet meer te vinden, maar hij bestaat nog wel. Als je automatisch doorgestuurd wordt naar de nieuwe pagina (waar je op dezelfde pagina zowel Flex als op saldo kunt kiezen) moet je nog een keer op onderstaande links klikken en het laden van de pagina afbreken wanneer de oude abonnementspagina zichtbaar is. 

Voor zowel de klassieke variant van Weekend Vrij als Dal Vrij kunt u de korting verkrijgen. U kunt als u dat wilt tijdens het bestelproces een nieuwe kaart aanvragen als u dat wenst.

Zou een moderator mogelijk de suggestie kunnen doorgeven dat de vermelding van de 65+ korting nog ontbreekt op de nieuwe pagina's. 

Reputatie 2

Dank U wel. Moet ik dan bij op saldo aanklikken? Dan heb ik vanwege corona mijn klassieke abonnement over moeten zetten in flex zonder abonnement.

Vraag is of dit dan met dezelfde ov chipkaart geen problemen geeft.

Ik voer dan dit bestaande ov chipkaartnr in. 

Als je nu NS Flex hebt en je wilt een klassiek (op saldo) abonnement dien je eerst via onze Klantenservice het NS Flex abonnement te beëindigen. Pas daarna is het mogelijk om weer een klassiek abonnement op je kaart te zetten :smile:

Reputatie 2

Duidelijk en goed uitgelegd. Heel hartelijk dank.

Reageer