beantwoord

opzeggen

• 1 juli 2016
  • 3 reacties
  • 127 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
ik wil mijn daluren abonnement opzeggen met extra keuzedagen
heb net 15 min aan de telefoon gezeten met de ns maar wordt alsnog niet te woord gestaan.
kunt u met mij contact opnemen???
icon

Beste antwoord door Sivan NS 18 juli 2016, 09:11

Len heeft helaas geen contact opgenomen met Janou.

Voor de meelezers: je abonnement opzeggen kan telefonisch, maar ook via Twitter en Facebook, per e-mail of per brief. Per telefoon gaat het snelst, maar ook Twitter is een erg handig kanaal. Mocht je geen internet/Twitter hebben en is onze lijn erg druk, dan kun je je altijd melden op het forum.
Bekijk origineel

3 reacties

ik wil mijn daluren abonnement opzeggen met extra keuzedagen
heb net 15 min aan de telefoon gezeten met de ns maar wordt alsnog niet te woord gestaan.
kunt u met mij contact opnemen???

Hallo leni55 en welkom op het NS forum. Het is niet mogelijk voor mij om met jou contact op te nemen, wel mag je mij een privébericht sturen met je persoonlijke gegevens en dan help ik je daar graag verder. Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens "stuur bericht".
Hallo Leni55, nog geen bericht van je mogen ontvangen. Mocht het nog nodig zijn kan je mij altijd een privébericht sturen over het beëindigen van je abonnement.
Len heeft helaas geen contact opgenomen met Janou.

Voor de meelezers: je abonnement opzeggen kan telefonisch, maar ook via Twitter en Facebook, per e-mail of per brief. Per telefoon gaat het snelst, maar ook Twitter is een erg handig kanaal. Mocht je geen internet/Twitter hebben en is onze lijn erg druk, dan kun je je altijd melden op het forum.

Reageer