beantwoord

Opzeggen abbonement

• 30 januari 2017
  • 6 reacties
  • 141 Bekeken

Heeft nu studenten ov-kaart
icon

Beste antwoord door Thomas NS 30 januari 2017, 13:24

Hallo Jolandabarker, en welkom op het NS Serviceforum.

Voor de opzegging van het abonnement van jouw dochter wil ik je graag doorverwijzen naar onze klantenservice. Zij helpen je graag telefonisch of digitaal verder met de opzegging.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hallo Jolandabarker, en welkom op het NS Serviceforum.

Voor de opzegging van het abonnement van jouw dochter wil ik je graag doorverwijzen naar onze klantenservice. Zij helpen je graag telefonisch of digitaal verder met de opzegging.
Reputatie 7
Badge +3
't Blijft mooi hoe jullie vanaf het forum mensen doorverwijzen naar de pagina van de klantenservice, waar de eerste link weer terugverwijst naar het forum 😃
Reputatie 7
@mrfreeze Daar heb je een goed punt. Toch blijft het zo overzichtelijker, in plaats van simpelweg vragen om telefonisch contact op te nemen. Wij hebben namelijk ook chatters en webcareders klaar staan om opzeggingen af te handelen.
Ik probeer al tijden mijn voordeelurenabonnement op te zeggen, woon in het buitenland, heb 7 uur tijdsverschil met NL en kan niet "even" naar de klantenservice bellen. De chat is altijd als ik check overbelast. Nog andere suggesties?
Reputatie 7
Badge +3
heb 7 uur tijdsverschil met NL en kan niet "even" naar de klantenservice bellen.
De klantenservice is telefonisch 24/7 bereikbaar, +31 30 7515155.
@Rol1n, ik snap inderdaad dat dat lastig is. Chat is soms erg druk, maar je kan ons ook een berichtje sturen op Facebook of Twitter, dan komen we sowieso bij je terug. Geef dan gelijk je NAW-gegevens, geboortedatum en reden voor opzegging mee.

Wil je het liever niet via Social Media doen? Dan is de telefoon altijd nog een optie. Zit inderdaad 24 uur per dag iemand voor je klaar.

Reageer