beantwoord

Opzeggen abonement vanuit China

• 2 maart 2017
  • 4 reacties
  • 75 Bekeken

Hoi!

Ik werk op dit moment al 6 maanden in China en ben eigenlijk helemaal vergeten om het abonnement van mijn kaart te verwijderen. Nu kreeg ik een email binnen dat mijn kaart verlengd zal worden en dat zou ik eigenlijk willen annuleren, aangezien ik hier geen gebruik van zal kunnen maken.

Ik hoor graag jullie naar de mogelijkheden!

Referentienummer: 18761420

Groetjes,
Martijn
icon

Beste antwoord door Yvonne NS 2 maart 2017, 11:56

Welkom op het NS serviceforum vanderveldt.

Wat leuk dat je momenteel in China werkt. Je zult het vast naar je zin hebben :)
Je kunt het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Je ziet hier alle mogelijkheden. We kunnen je hier zeker mee helpen (via de chat gaat dit super snel!)
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hoe het met verlengingen zit weet ik niet. Een abonnement moet je normaal gezien opzeggen en dit moet je dan op de kaartautomaat bevestigen. Hier is een topic met meer informatie over hoe je je abonnement op kunt zeggen vanuit het buitenland : https://forum.ns.nl/abonnementen-2/how-to-cancel-your-subscription-from-abroad-17024
Welkom op het NS serviceforum vanderveldt.

Wat leuk dat je momenteel in China werkt. Je zult het vast naar je zin hebben :)
Je kunt het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Je ziet hier alle mogelijkheden. We kunnen je hier zeker mee helpen (via de chat gaat dit super snel!)
Hi!

Bedankt voor jullie snelle reactie. Ik heb met de klantenservice aan de telefoon gehangen en die hebben mijn abonnement beeindigt. Bedankt voor jullie hulp!
Helemaal top! Fijne dag verder 🙂

Reageer