beantwoord

opzeggen abonnement

  • 5 juni 2017
  • 3 reacties
  • 361 Bekeken

Mijn moeder is in maart overleden en heeft een ov chipkaart met NS abonnement. Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Denice NS 5 juni 2017, 13:18

Hi Bono1966. Welkom op het Serviceforum!

Allereerst nog gecondoleerd met het verlies van je moeder.

Je kan de opzegging het beste doorgeven door contact op te nemen met onze Klantenservice via 030-7515155 (lokaal tarief) of door een bericht te sturen via Twitter, Facebook of Live Chat.
Bekijk origineel

3 reacties

Hi Bono1966. Welkom op het Serviceforum!

Allereerst nog gecondoleerd met het verlies van je moeder.

Je kan de opzegging het beste doorgeven door contact op te nemen met onze Klantenservice via 030-7515155 (lokaal tarief) of door een bericht te sturen via Twitter, Facebook of Live Chat.

Graag wil ik mijn abonnement opzeggen daar ik dit niet meer nodig heb. Hoe zet ik dit stop en tevens ook de incasso.

 

Reputatie 7
Badge +3

Graag wil ik mijn abonnement opzeggen daar ik dit niet meer nodig heb. Hoe zet ik dit stop en tevens ook de incasso.

 


Telefonisch via Twitter Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Reageer