beantwoord

opzeggen abonnement

  • 11 maart 2019
  • 3 reacties
  • 153 Bekeken

Ik wil mijn daluren abonnement stopzetten per 25 april aanstaande
icon

Beste antwoord door Slidestops 11 maart 2019, 16:05

Dat kan u doen door contact op te nemen via de klantenservice.

https://www.ns.nl/klantenservice/opzeggen-of-annuleren/abonnement-opzeggen.html

U kunt uw NS-abonnement op verschillende manieren opzeggen. Dit kan via:
  • een privébericht op Twitter
  • een privébericht op Facebook
  • Chat (elke dag van 7.00 uur - 23.00 uur)
  • telefonisch via 030 751 51 55 (24 uur per dag, 7 dagen per week)
De NS-Business Card kunt u alleen online opzeggen.
U kunt helaas geen abonnement voor een ander opzeggen. Uw eigen abonnement kunt u alleen beëindigen als u ook contracthouder bent.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Dat kan u doen door contact op te nemen via de klantenservice.

https://www.ns.nl/klantenservice/opzeggen-of-annuleren/abonnement-opzeggen.html

U kunt uw NS-abonnement op verschillende manieren opzeggen. Dit kan via:
  • een privébericht op Twitter
  • een privébericht op Facebook
  • Chat (elke dag van 7.00 uur - 23.00 uur)
  • telefonisch via 030 751 51 55 (24 uur per dag, 7 dagen per week)
De NS-Business Card kunt u alleen online opzeggen.
U kunt helaas geen abonnement voor een ander opzeggen. Uw eigen abonnement kunt u alleen beëindigen als u ook contracthouder bent.
Reputatie 5
En nog steeds, na vele, vele jaren kan het bij NS niet wat volgens de wet van Dam wel zou moeten kunnen: online opzeggen, net als online aanvragen. Vreemd dat dit echter bij business wel kan en zelfs moet! Kan NS dit nou eens heel duidleijk uitleggen (zonder wollige prietpraat) waarom dit nog steeds zo is?
Daar kan ik wel deels een antwoord op geven, bahnrider. Voor het opzeggen van een NS abonnement is het noodzakelijk dat de reiziger langs de NS kaartautomaat gaat om het abonnement te deactiveren. Uit onze ervaring blijkt dat dit, helaas, vaak wordt vergeten. We willen reizigers hier graag persoonlijk op attenderen. Daarnaast willen we graag weten waarom een reiziger op wil zeggen. In sommige gevallen is het beter om over te stappen op een ander abonnement zodat het beter past bij je situatie in plaats van het hele abonnement op te zeggen. Een stukje service zullen we maar zeggen.

Reageer