beantwoord

opzeggen abonnement

  • 1 mei 2020
  • 1 reactie
  • 100 Bekeken

Goedemorgen,

Vorige week heb ik mijn abonnement met nummer: **** opgezegd maar daarna niets meer van vernomen.

Mijn vraag nu, is het duidelijk overgekomen:

icon

Beste antwoord door Stijn NS 1 mei 2020, 11:41

Goedemorgen H.Snieder en welkom bij de NS Community!

Je kunt je met deze vraag het beste richten tot onze Klantenservice, deze Community is in eerste instantie een reiziger-helpt-reiziger platform. Ik kan ook zonder verdere gegevens niet inzien wat de huidige status van je beëindiging is.

We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS'). Mijn collega's kunnen dan mee kijken wat er precies aan de hand is!

Ik heb overigens ook je OV-chipkaartnummer verwijderd, gezien dit een openbaar platform is en het delen van persoonlijke gegevens niet verstandig is.

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen H.Snieder en welkom bij de NS Community!

Je kunt je met deze vraag het beste richten tot onze Klantenservice, deze Community is in eerste instantie een reiziger-helpt-reiziger platform. Ik kan ook zonder verdere gegevens niet inzien wat de huidige status van je beëindiging is.

We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS'). Mijn collega's kunnen dan mee kijken wat er precies aan de hand is!

Ik heb overigens ook je OV-chipkaartnummer verwijderd, gezien dit een openbaar platform is en het delen van persoonlijke gegevens niet verstandig is.

Reageer