beantwoord

Opzeggen abonnement bij ernstige ziekte

• 11 maart 2019
  • 4 reacties
  • 317 Bekeken

Vandaag belde ik de serviceafdeling van de NS. Mijn vader ligt ernstig ziek op de intensive care. Hij wordt kunstmatig in slaap gehouden en het is niet zeker of hij dit zal overleven. Ik wil graag zijn abonnement beëindigen omdat hij als zelfstandige nu ook geen inkomen meer heeft. De NS wil dit niet doen. Zij doen dit wel (met terugwerkende kracht) als mijn vader overlijd en ik hierover contact met hun opneem.
Ik snap dat een "derde" niet zomaar een abonnement kan opzeggen, maar ik had meer service verwacht in deze uitzonderlijke situatie. Mijn vader kan dit nu immers niet zelf.
Ik hoop dat de NS ons in deze moeilijke tijd van dienst kan zijn...
icon

Beste antwoord door Erryt NS 29 maart 2019, 11:17

Het abonnement is inmiddels beëindigd en ik heb via een privébericht laten weten dat het is opgelost. Zeer spijtig dat het zo moest gaan en ik zal dit intern onder de aandacht brengen. Ik wens bsanou veel sterkte toe de komende tijd.
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo bsanou en welkom bij de NS Community,

Wat een naar bericht zeg. Ik wens je alle sterkte toe de komende tijd. Ik wil je ook vragen om mij een privébericht te sturen. Ik los het dan graag voor je op. Zou je mij jouw vader zijn postcode, huisnummer, voorletter(s), achternaam, geboortedatum, e-mailadres, IBAN en OV-chipkaartnummer willen sturen?
Ik ben nog in overleg om de beëindiging in orde te maken.
Het abonnement is inmiddels beëindigd en ik heb via een privébericht laten weten dat het is opgelost. Zeer spijtig dat het zo moest gaan en ik zal dit intern onder de aandacht brengen. Ik wens bsanou veel sterkte toe de komende tijd.
Erryt heeft ons probleem uiteindelijk naar volle tevredenheid opgelost waarvoor dank!

Reageer