beantwoord

Opzeggen abonnement Dal Vrij

• 24 February 2017
  • 1 reactie
  • 235 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb september 2016 een Dal Vrij abonnement afgesloten voor 99 euro per maand. Ik gebruikte dit abonnement om naar mijn werk te reizen. De daluren waren ideaal voor mij omdat ik vroeg moest beginnen. In december 2016 heb ik een andere functie gekregen waarbij ik op andere tijden werk en niet meer in de daluren reis.
Ik vraag me af of er een mogelijkheid is om vroegtijdig op te zeggen. Ik weet dat ik akkoord ben gegaan met minstens een jaar maar ik vind het echt heel erg zonde om iedere maand 99 euro te betalen voor een dienst die ik de komende 7 maanden niet ga gebruiken, en de afgelopen twee maanden niet heb gebruikt. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Michiel
icon

Beste antwoord door Chiel NS 24 February 2017, 20:35

Goedenavond michiel93, en welkom op het forum.

Ik snap dat met een functiewijziging misschien minder aan je abonnement hebt, ik wil je aanraden contact op te nemen met onze klantenservice. Gaat mijn collega met je meekijken of we in dit geval iets voor je kunnen betekenen.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedenavond michiel93, en welkom op het forum.

Ik snap dat met een functiewijziging misschien minder aan je abonnement hebt, ik wil je aanraden contact op te nemen met onze klantenservice. Gaat mijn collega met je meekijken of we in dit geval iets voor je kunnen betekenen.

Reageer