beantwoord

Opzeggen abonnement niet makkelijk

• 2 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

Ik wil echt heel graag mijn abonnement opzeggen maar ik vind dat het niet makkelijk is. Mijn ov kaart is al een jaar geleden verlopen omdat ik nooit met het ov ga. Kunnen jullie dit regelen?

kaartnummer verwijderd ivm privacy
Dit is het nummer van mijn kaart.

Groetjes
icon

Beste antwoord door Miriam NS 2 augustus 2017, 20:24

Hoi Lisanne12345, jammer dat je je abonnement op wilt zeggen. Zoals Thom aangeeft kun je dit het beste even via onze Klantenservice. Naast dat dit telefonisch kan is het ook mogelijk om dit via Facebook of Twitter te doen. Wellicht vind je dat iets handiger. Hier vind je meer informatie over de contactmogelijkheden.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het is hier een openbaar forum en u kunt uw nummer beter even verwijderen. Opzeggen gaat telefonisch het makkelijkste: 030 7515155. Ze zijn er 24 uur per dag, later op de avond is het minder druk.

Het kan niet via het forum, normaal gesproken.
Hoi Lisanne12345, jammer dat je je abonnement op wilt zeggen. Zoals Thom aangeeft kun je dit het beste even via onze Klantenservice. Naast dat dit telefonisch kan is het ook mogelijk om dit via Facebook of Twitter te doen. Wellicht vind je dat iets handiger. Hier vind je meer informatie over de contactmogelijkheden.
Badge +3
En hier nog meer info waar je eventueel rekening mee moet houden.

Reageer