beantwoord

opzeggen abonnement online

• 12 mei 2017
  • 6 reacties
  • 193 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Op de site staat dat ik online mijn abonnement kan opzeggen. Maar waar staat dan dit contactformulier? Ik zoek mij wezenloos.

Mvg cvdh
icon

Beste antwoord door Tochjo 12 mei 2017, 07:49

Voor het opzeggen van uw abonnement moet u direct contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Er is ook wel een contactformulier, maar ik raad u af dat te gebruiken. NS heeft een achterstand van meerdere weken bij het beantwoorden van berichten die op die manier binnenkomen en dat kan ertoe leiden dat u een of twee maanden langer aan het abonnement vastzit dan u eigenlijk wil. Voor online opzeggen kunt u daarom beter chatten of contact opnemen via Twitter of Facebook.

Merk op dat u na het opzeggen het abonnement nog van uw kaart moet verwijderen door bij een kaartautomaat uw kaart aan te bieden en te kiezen voor "Ophalen bestelling". De klantenservice zal u hierover informeren. Vergeet deze stap niet, anders wordt het abonnement niet beëindigd.
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3
Voor het opzeggen van uw abonnement moet u direct contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Er is ook wel een contactformulier, maar ik raad u af dat te gebruiken. NS heeft een achterstand van meerdere weken bij het beantwoorden van berichten die op die manier binnenkomen en dat kan ertoe leiden dat u een of twee maanden langer aan het abonnement vastzit dan u eigenlijk wil. Voor online opzeggen kunt u daarom beter chatten of contact opnemen via Twitter of Facebook.

Merk op dat u na het opzeggen het abonnement nog van uw kaart moet verwijderen door bij een kaartautomaat uw kaart aan te bieden en te kiezen voor "Ophalen bestelling". De klantenservice zal u hierover informeren. Vergeet deze stap niet, anders wordt het abonnement niet beëindigd.
NS heeft een achterstand van meerdere weken bij het beantwoorden van berichten die op die manier binnenkomen en dat kan ertoe leiden dat u een of twee maanden langer aan het abonnement vastzit dan u eigenlijk wil.

Die achterstand is er momenteel niet. Herzieningen van claims bijvoorbeeld kunnen wat langer duren, omdat dit maatwerk betreft. De gewone mails beantwoorden we een stuk sneller. Alsnog raad ik dit kanaal niet aan, al heeft iedereen zelf de keuze het kanaal te kiezen waar hij/zij zich fijn bij voelt. Via telefoon, Twitter of Facebook ben je echter sowieso snel geholpen en handelen we de opzegging vandaag nog af.
Reputatie 7
Op de site staat dat ik online mijn abonnement kan opzeggen. Maar waar staat dan dit contactformulier? Ik zoek mij wezenloos.

Mvg cvdh

Via de klantenservice gaat het het snelst. 030 751 51 55 je krijgt dan een antwoord apparaat aan de lijn en dan kies je optie 2 ´´vragen over abonnement´´ meestal moet je dan even wachten voordat jij aan de buurt bent. Als je eenmaal een medewerker aan de lijn krijgt vertel je dat je je abonnement wilt stopzetten en dan gaat de medewerker dat voor jou regelen.
Dank voor jullie reacties!
Badge +3
Die achterstand is er momenteel niet.
Op deze pagina wordt nog wel gesproken over een achterstand. Ontmoedigingsbeleid om een nieuwe achterstand te voorkomen? 😛
De achterstanden kunnen fluctueren, maar momenteel loopt de reactietijd echt niet op tot enkele weken.

Reageer