beantwoord

Opzeggen Dal voordeel abonnement

  • 12 augustus 2016
  • 13 reacties
  • 30652 Bekeken

Hoi, Ik zou graag mijn jaarlijkse Dal voordeel abonnement opzeggen? Hoe kan ik dat doen?
icon

Beste antwoord door Thom 12 augustus 2016, 14:37

De snelste manier om het op te zeggen, is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief en ze zijn er 24 uur per dag. Het kan tot twee weken voor de vervaldatum. Overigens kunt u het daarna per maand opzeggen.


Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Wilt u een livechat met een echt mens: https://chat.webhelp.nl/ns/
Mailen gaat via het contactformulier: https://www.ns.nl/formulieren/contact.html
Bedenk wel dat het antwoord op een mail doorgaans lang op zich laat wachten.
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De snelste manier om het op te zeggen, is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief en ze zijn er 24 uur per dag. Het kan tot twee weken voor de vervaldatum. Overigens kunt u het daarna per maand opzeggen.


Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Wilt u een livechat met een echt mens: https://chat.webhelp.nl/ns/
Mailen gaat via het contactformulier: https://www.ns.nl/formulieren/contact.html
Bedenk wel dat het antwoord op een mail doorgaans lang op zich laat wachten.
De snelste manier om het op te zeggen, is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief en ze zijn er 24 uur per dag. Het kan tot twee weken voor de vervaldatum. Overigens kunt u het daarna per maand opzeggen.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Wilt u een livechat met een echt mens: https://chat.webhelp.nl/ns/
Mailen gaat via het contactformulier: https://www.ns.nl/formulieren/contact.html
Bedenk wel dat het antwoord op een mail doorgaans lang op zich laat wachten.



Thanks 🙂
De snelste manier om het op te zeggen, is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief en ze zijn er 24 uur per dag. Het kan tot twee weken voor de vervaldatum. Overigens kunt u het daarna per maand opzeggen.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Wilt u een livechat met een echt mens: https://chat.webhelp.nl/ns/
Mailen gaat via het contactformulier: https://www.ns.nl/formulieren/contact.html
Bedenk wel dat het antwoord op een mail doorgaans lang op zich laat wachten.




Waarom moet je helemaal bellen of een bericht op Twitter of Facebook plaatsen en moet een medewerker dit voor je regelen? Waarom kunnen wij, als klanten, niet zelf onze producten op onze OV-chipkaart stop zetten? Dit is toch idioot, alles gaat tegenwoordig online! Ik snap dat niet iedereen dit zelf kan regelen via internet, en dat er dus ook een mogelijkheid moet zijn om via de telefoon een product stop te zetten. Maar de meeste mensen zijn toch wel snugger genoeg om zichzelf online af te melden.
Als Klantenservice hebben we onder andere een adviserende functie. Wanneer iemand een abonnement wil beëindigen kijken we graag andere opties die voor de reiziger misschien nog wél interessant of rendabel zijn om aan te schaffen. Vaak is men überhaupt niet volledig op de hoogte van alle mogelijkheden qua abonnementen. Daarnaast kunnen er soms complicaties bijkomen die niet zelf op te lossen zijn. Vandaar dat het beëindigen van abonnement op deze manier werkt.
Ik bevind mij momenteel in het buitenland maar wil wel graag mijn dal abbonement opzeggen. Wanneer ik hiervoor zal bellen naar de klantenservice loopt dat behoorlijk op in kosten. Is er een andere mogelijkheid om mijn dal-abonnement te beïndigen zonder daarvoor te moeten bellen? Ik kan dit namelijk niet pas weer in Nederland doen, aangezien dan mijn volgende jaar alweer ingaat. Bovendien is mijn OV-kaart verlopen.
Hoi Lara Post! Dat is zeker mogelijk hoor. Ik wil je adviseren om even contact op te nemen met mijn collega's via Facebook of Twitter. Mijn collega's kunnen dan even je gegevens bekijken en het abonnement voor je opzeggen.
beetje flauw dat je als vrouw van, niet het dal voordeel kan opzeggen, van je stiefzoon, aangezien hij nu een Studentenreisproduct heeft, maar degene die het afgesloten heeft dat moet doen. Manlief geen tijd heeft, en stiefzoon nogal vergeetachtig is, maar het blijkbaar ook niet had gekund, al had hij het wel gedaan. fijn 24 uur per dag bereikbaar. zo zorg je wel dat je telefoontjes blijft krijgen...:?
Reputatie 7
Badge +4
Vaak staan relationele zaken procedures in de weg. U bent niet de enige die daar last van heeft. Het is zaak een redelijke afweging te maken. Er moet ook voor gewaakt worden dat er geen opzeggingen tegen de wil van de betrokkenen worden gedaan.
Overigens denk ik niet dat NS er voor wil zorgen dat ze telefoontjes blijven krijgen. Ze zijn daar overbelast en adviseren de zaken via Twitter of Facebook te regelen. Wat ingewikkelder zaken lenen zich daar niet voor en dan blijft de telefoon nodig.
Snap het als je het zomaar op wil zeggen, maar hij heeft nu overduidelijk een studenten reisproduct. En we hebben het dal voordeel sl sinds 2012 voor hem.. en ja, was een erg lange wachttijd >10min voor ik iemand te spreken kreeg, die eerst alle gegevens wilde, en welke ik kon verifieren, en puntje bij pasktje aangeeft, sorry, uw man moet dat doen. Dus 10 + 5 min later nog geen stap verder... best frustrerend kan ik je melden.
Reputatie 7
Badge +4
Het is inderdaad frustrerend als je zelf te goeder trouw bent en je tegen de regeltjes aanloopt die ander onrecht moeten voorkomen. We leven nu eenmaal in een onvolmaakte wereld, hoe frustrerend ook voor de goedwillende.
Badge +3
Vaak is het bij de klantenservice 's avonds een stuk rustiger. Dan ben je meestal na een paar minuten geholpen, als je alle gegevens van de kaarthouder paraat hebt (kaartnummer, vervaldatum, geboortedatum en volledige naam).

De snelste manier om het op te zeggen, is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief en ze zijn er 24 uur per dag. Het kan tot twee weken voor de vervaldatum. Overigens kunt u het daarna per maand opzeggen.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Wilt u een livechat met een echt mens: https://chat.webhelp.nl/ns/
Mailen gaat via het contactformulier: https://www.ns.nl/formulieren/contact.html
Bedenk wel dat het antwoord op een mail doorgaans lang op zich laat wachten.

Thanks :)

Hartstikke mooi, en dat werkt ook (meestal) goed, maar het is toch niet meer van deze tijd dat ik niet dit niet gewoon in 'Mijn NS' kan doen, zonder eerst (in het ergste geval) een uur of langer aan de telefon te moeten hangen, of afhankelijk te moeten zijn van Facebook of Twitter. Ik zie graag dat NS stopt met deze omslachtige manier van het verwerken van een beëindiging.
Welkom bij onze NS Community, jbouwh :)

We helpen je hier graag persoonlijk mee omdat we je verschillende opties aan kunnen bieden en om er zeker van te zijn dat je goed geïnformeerd wordt over de afwikkeling. Als reizigers geen social media account hebben, kan er telefonisch, schriftelijk, via het contactformulier of via de chatoptie op onze website contact opgenomen worden. Via onze online kanalen (Facebook, Twitter en chat) ontvang je doorgaans in ieder geval binnen een uur antwoord.

Reageer